Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sorry for det språklige, er tysk.

Samboeren ble dessverre permittert nylig, som så mange nå om dagen. Det som irriterer meg er at samboeren blir kontaktet av ledelsen for spørsmål vedrørende jobben. Til min samboers irritasjon avslører spørsmålene at ingen har giddet å sette seg inn i dokumentasjon som min samboer etterlot på jobben og det er nå full kaos.

Så da er mitt spørsmål - er min samboer forpliktet i det hele tatt å detaljert forklare disse folka hva de skal gjøre i diverse saker? Siden h*n var ganske tett på ledelsen i jobben så vet h*n at corona epidemien blir utnyttet i bedriften for å permittere mer enn reelt nødvendig (for å maksimere profitt). H*n er ganske sikker på at det ikke kommer på tale å jobbe for de folka igjen.

Vi snakker om 60-70 timers arbeidsuker, sjefen som ringer på søndagskveld og ikke noe lønnsøkning på de ansatte i over 1,5 år.  Dere skjønner tegninga.

Samtidig er h*n som nordmenn flest - veldig var for enhver form for 1:1 konflikt og satser alltid på det trygge.... 

Anonymkode: 3a4d3...dda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan kalle han inn igjen i opptil 6uker uten å endre permisjonen.

Å ringe bare for å få forklaring på hvor de kan finne info om en sak/arbeidsprosess kan være innafor, men det høres jo ut som om at din mann blir MYE unødig forstyrret av sin arbeidsgiver om det faktisk er slik at han har lagt frem alt de trenger å vite men at de bare ikke orker å lese igjennom selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...