Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Xavia
Skrevet

Ser det er en annen tråd her inne om det samme, men hun er ikke interessert i dyrere produkter.

Jeg legger gjerne noen kroner i det (Men billige forslag mottas også med takk), så derfor:

Har du en god solkrem (Fra faktor 25 og oppover) å anbefale?Den må ikke virke fet på huden, altså den må trekke godt inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Lancome sin, som heter Soleil. Den koster ca 220 kr.

Har brukt den flere sommere på rad. Er ikke fet og trekker fort inn i huden. Er vann avstøtene.

Når en svetter svir den ikke i øynene ..

Veldig viktig å ta vare på huden i ansiktet, så en ikke blir helt rosin :wink:

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Vickys solprodukter.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker solkrem fra MD Formulations til ansiktet, Total Protector. Den har imidlertid fysisk filter, og du må derfor jobbe litt for å få den inn i huden. Men resultatet blir matt og fint, ikke fettete. Finnes i spf 15 og 30.

Gjest Xavia
Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med Vickys solprodukter.

I fjor brukte jeg Vichy sin faktor 30 til ansiktet (liten tube). Men jeg tror egentlig jeg synes den er litt for fet...

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Husk også leppene: Jeg bruker Clinique Sun Care for lip/eye SPF 30. En praktisk liten stift og ha med seg og bruke til leppene og de mest utsatte områdene...

Som solkrem bruker jeg også Clinique eller dermalogica SPF 15 som gir litt farge når du tar den på...Greit å ikke være krittbleik de første dagene på stranda!

Gjest Gjesta
Skrevet

Vichy har solmelk med faktor 60 :o nå; jeg prøvde den på hånden, men den var helt flytende, som melk (faktisk).

Gjest Xavia
Skrevet

'solfaktor 60?? :o

Wow!

Helt uaktuelt for meg...

Gjest Gjesta
Skrevet

Egentlig må jeg si som i den andre tråden; sist vi var i Syden brukte vi begge solsprayen fra Eucerin med faktor 20. Den er kjempelett i konsistensen, uparfymert, og renner ikke. Jeg tålte den kjempebra, til tross for at jeg har lett for å ikke tåle vanlige solkremer. Anbefales!!!

Skrevet

Har brukt Clarins i det siste, den er også god! Koster ca 140 kr på Strawberrynet. Jeg kjøper i faktor 30, finnes også i faktor 15.

Skrevet

jeg har brukt både clarins og biotherm, og har vært fornøyd med begge.

Skrevet

Sist jeg handlet kosmetikk fikk jeg prøve på et transparent pudder som kom i en liten boks, den har SPF 30. Har ikke fått prøvd den så mye,men den virker veldig fin, er også vannfast (veldig vannfast står det på den). Siden det er et pudder så blir man ikke fet av den og den synes ikke. Den heter colorescience.

Gjest Jennifer_C
Skrevet

Dior sin er veldig god. Den heter dior bronze, og du kan få den både med selvbruning og ikke. Jeg brukte den uten selvbruning i Tyrkia(nesten 50 grader) og jeg ble ikke solbrent men fikk flott farge i ansiktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...