AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Del Skrevet 1. april 2020 Noen som har erfaring med dette på kjønnsorgan? (Kvinne) Anonymkode: c5c38...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #2 Del Skrevet 1. april 2020 Har du prøvd blitzblank? Selges på kondomeriet, funket på meg men lukta voldsomt Anonymkode: a991f...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonetta Skrevet 1. april 2020 #3 Del Skrevet 1. april 2020 Har brukt det på bikinilinjen, gikk bra, men vil ikke anbefale å bruke det overalt. Det er sterke saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #4 Del Skrevet 1. april 2020 Jeg bruke Veet. Må bare passe på at det ikke kommer på selve leppene for det svir. Anonymkode: fed00...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonetta Skrevet 1. april 2020 #5 Del Skrevet 1. april 2020 Her er tråden om blitzblank, men den er en del år gammel: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #6 Del Skrevet 1. april 2020 Jeg bruker kun veet . Over alt. Funke gull! Anonymkode: 107a9...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #7 Del Skrevet 2. april 2020 Hvordan blir resultatet ,Blir det ikke svarte stubber igjen? Anonymkode: acdfe...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #8 Del Skrevet 3. april 2020 For min del syntes jeg det tar bortimot 70% av hårene, og blir ikke smoothe som ved barbering /waxing, men til nøds så er det greit.. Syntes derimot ikke det var særlig mindre skånsomt enn barbering, som var grunnen til at jeg prøvde.. Anonymkode: 7eb3c...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå