mockinbird Skrevet 17. juni 2005 #1 Del Skrevet 17. juni 2005 Altså, for første gang på øhh... vel, for første gang på over to år, skal jeg ha en liten "date" med en jeg er blitt kjent med.... Rekeaften hos meg. Og jeg er så sinnesykt nervøs! Tenk om han viser seg å være helt dust når jeg får han på tomannshånd? Tenk om han er en skikkelig sleiping, kun ute etter en ting? Tenk om.... Hjeeelpp!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. juni 2005 #2 Del Skrevet 17. juni 2005 Det går så bra så.. - og blir sikkert hyggelig - ha en koselig kveld .. og en liten spådom på veien... "Kjærlighet og ekteskap står sentralt nå. Lytt til din indre stemme og bruk din intuisjon, så kan du få oppfylt dine lengsler!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. juni 2005 #3 Del Skrevet 18. juni 2005 Var det vellykket?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 19. juni 2005 Jo, var det! Mannen kom presis, hadde med nydelig vin (som jeg fikk helt for meg selv, det viser seg at ha aldri har smakt alkohol??!!??)( :o ) Tiden fløy, og vi prata, hørte på musikk, og kosa oss. Han tok selv initiativet til å ta kveld, siden jeg må opp med min lille håpefulle på morgenen. Altså, vi hadde det kjempekos, men han gjorde ikke tegn til å ville noe MER enn å bare sitte slik i all vennskapelighet.... (Ikke det at DET gjør noe, er bare litt uvant!) Men hvor og om dette fører noen vei, vet jeg altså ikke... Kanskje han bare er interessert i vennskap? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2005 #5 Del Skrevet 19. juni 2005 Høres ut som en hyggelig mann, bedre å være litt tilbakeholden enn pågående (synes jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vennskap Skrevet 20. juni 2005 #6 Del Skrevet 20. juni 2005 Altså, vi hadde det kjempekos, men han gjorde ikke tegn til å ville noe MER enn å bare sitte slik i all vennskapelighet.... (Ikke det at DET gjør noe, er bare litt uvant!) Men hvor og om dette fører noen vei, vet jeg altså ikke... Kanskje han bare er interessert i vennskap? :klø: Ga du tegn til å ville noe mer? Er du bare ute etter vennskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg er vel et typisk "brent barn, lukter ille"- tilfelle, og han det er snakk om har prioritert studier osv, og er sledes ganske uerfaren mht forhold, så jeg tok heller ikke initiativet til noe mer der og da... Og skal jeg være helt ærlig, vet jeg ikke om jeg vet HVORDAN å bevege det fra vennskap til noe mer. :oops: Gode forslag mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vennskap Skrevet 20. juni 2005 #8 Del Skrevet 20. juni 2005 Gode forslag mottas med takk! Kiss him, you fool Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 20. juni 2005 Kiss him, you fool :oops: Øh, altså, selv om jeg kan være stor i munnen, er jeg ganske så sjenert når alt kommer til alt... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Flaca ii Skrevet 20. juni 2005 #10 Del Skrevet 20. juni 2005 Hva syns du om at han ikke drikker? Jeg er tydeligvis en fordomsfull fjott, for jeg hadde fått litt angst hvis daten aldri hadde smakt alkohol. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 20. juni 2005 Hva syns du om at han ikke drikker? Jeg er tydeligvis en fordomsfull fjott, for jeg hadde fått litt angst hvis daten aldri hadde smakt alkohol. :oops: Jo, altså, jeg lurer jo litt, da..... Så skjønner hva du mener! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. juni 2005 #12 Del Skrevet 20. juni 2005 Ikke noe galt i å ikke drikke, vel. Hvor gammel er han? Kanskje litt rart å aldri ha smakt alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 20. juni 2005 Han er 30, og har aldri smakt alkohol. Tilbød han et glass, men som han sa, han ante ikke hvoerdan han reagerte, så tok ikke sjangsen.. Litt pussig, er det ikke? Eller er jeg paranoid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. juni 2005 #14 Del Skrevet 20. juni 2005 Men hvor og om dette fører noen vei, vet jeg altså ikke... Kanskje han bare er interessert i vennskap? :klø: Først var du jo redd for at han skulle prøve seg og være ute etter "en ting". Deretter klager du over at han ikke prøvde seg? Dere forstår selv hvorfor det er vanskelig for gutter å tolke hva dere egentlig mener? Og at dere ikke ser at problemet ligger hos dere, og ikke hos oss gjør det jo egentlig vanskeligere å komme nærmere noen løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 20. juni 2005 #15 Del Skrevet 20. juni 2005 Han er 30, og har aldri smakt alkohol. Tilbød han et glass, men som han sa, han ante ikke hvoerdan han reagerte, så tok ikke sjangsen.. Litt pussig, er det ikke? Eller er jeg paranoid? Det kan jo dreie seg om at han har alkoholmisbrukere i familien, og er redd for å bli avhengig selv? Det snakkes om at disponibilitet for alkoholisme kan være arvelig. Bare en tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #16 Del Skrevet 21. juni 2005 Har tenkt samme tanken selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 21. juni 2005 Først var du jo redd for at han skulle prøve seg og være ute etter "en ting". Deretter klager du over at han ikke prøvde seg? Dere forstår selv hvorfor det er vanskelig for gutter å tolke hva dere egentlig mener? Og at dere ikke ser at problemet ligger hos dere, og ikke hos oss gjør det jo egentlig vanskeligere å komme nærmere noen løsning. Jeg skjønner godt at dere føler at "uansett, så blir det galt". Poenget mitt var vel mer at først var jeg redd at han skulle vise seg å være en skikkelig pågående type, så snart vi to var alene hos meg. Heldigvis var han ikke det, da. Og klager vel egentlig ikke på at han ikke prøvde seg (og her er bakdelen med at jeg prøver å være kortfattet, blir fort misforståelser), men at han ikke tok så mye som initiativ til en "nattaklem", får meg til å lure på om han kanskje ikke er interessert... Eller om han som meg er sjenert, har vanskelig for å ta initiativ, eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 21. juni 2005 #18 Del Skrevet 21. juni 2005 Først var du jo redd for at han skulle prøve seg og være ute etter "en ting". Deretter klager du over at han ikke prøvde seg? Jeg gjenkjente dette selv her, men oftest er kvinner på jakt etter et forhold. Dette ønsket kommer fra en tid da kvinner måtte ha en mann for å forsørge barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 21. juni 2005 #19 Del Skrevet 21. juni 2005 men at han ikke tok så mye som initiativ til en "nattaklem"' date=' får meg til å lure på om han kanskje ikke er interessert... Eller om han som meg er sjenert, har vanskelig for å ta initiativ, eller noe annet.[/quote'] Dette kunne vært meg for noen år tilbake. Redselen for å bli avvist var større enn ønsket om å vise initiativ. Denne har alle menn i større eller mindre grad. Redelsen kommer fra den tid menneskene levde i små grupper på aldri mer enn et par hundre individer. Dersom en mann tok initiativ til feil kvinne så kunne han miste muligheten til å spre sine gener for godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå