AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Jeg tenker på utenomjordisk liv, paranormale historier, time travel, tidligere liv, sjelevenner etc Anonymkode: 57a8c...80f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 The unexplained with william shatner! Anonymkode: cb11e...de9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 Tror det ligger no sånt på youtube. Anonymkode: 55f05...d90
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 The boy who lived before! Anonymkode: 496a9...541
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #5 Skrevet 1. april 2020 The boy who lived before, kan jo kanskje skrive kort hva det handler om også. Handler om en liten gutt som fra han lærer å prate forteller om ting fra et «tidligere liv». Snakker om moren sin osv. Familien hans får eksperter til å sjekke opp i om noe av det gutten sier kan stemme. Mange år siden jeg så denne dokumentaren på TV, men den gjorde inntrykk Anonymkode: 496a9...541
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #6 Skrevet 3. april 2020 En del av Stephen Hawkins er interessant, men mulig ikke det du er ute etter? Cosmos på netflix er også interessant. Jeg ville ikke sett på youtube, kan finne mye rart der også. Lett å få feilaktig fremstilt info osv. Følger med her, er interessert i det samme Anonymkode: f0d9c...851
Helena0102 Skrevet 3. april 2020 #7 Skrevet 3. april 2020 (endret) - The day before disclosure - UFO dokumentar. - Through the wormhole med Morgan Freeman er også en ganske kul dokumentarserie. - Dr. Eben Alexander er en hjernekirurg som hadde nær døden opplevelse og har skrevet en bok som heter Proof of Heaven. Opplevelsen endret hele hans forståelse av hjernen og sjelen. Boka finnes på Amazon men også som komplett lydbok på youtube, du finner også foredraget hans om du søker etter han på youtube. Endret 3. april 2020 av Helena0102
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 Unacknowledged på netflix Behind the curve - Netflix cowspiracy - netflix bob lazar - Netflix Anonymkode: 7fdab...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå