Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en saltvannsspray fra KMS, men får ikke helt til det resultatet jeg vil... jeg hadde den i ganske vått hår, og prøvde først å flette det. Da jeg tok ut fletten var håret fortsatt ganske vått, så det ble ikke noen bølger. Jeg prøvde så å dra fingrene gjennom håret og rufse det samtidig som jeg fønet det. Men neida, håret hang fortsatt rett ned det :roll:

Noen tips? Vil det bli bølger og rufsete hår hvis jeg lar det tørke i fletter (det tar laaang tid med mitt hår). Kanskje håret mitt er for tungt til at det funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sprayer det i nesten tørt hår og så føner jeg mens jeg bruker en børste til å løfte håret. Etterpå bruker jeg litt voks for å forme det som jeg vil. Håret får masse volum og blir rufsete og stilig. Jeg har hår til rett under ørene, så det er ikke spesielt langt.

Skrevet

Jeg har ganske langt og tjukt hår, men det er oppklipt, så det burde gå likevel... Skal prøve å vente til det er nesten tørt neste gang.

Skrevet

Det skal jo kunne brukes i vått hår også, men det gir kanskje en annen effekt.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er nesten umulig å få til krøller/fall i håret når du fletter det vått. Du må få det helt tørt, ha i saltvannsspray, så flette. Vær obs på at saltvannsspray tørker ut håret noe helt forferdelig! Ikke bruk den hver dag (snakker av erfaring).

Gjest Purple
Skrevet

Er det bare meg som ikke liker saltvannsspray? Håret blir jo så klissete og ekkelt. Får lyst til å vaske det med en gang jeg har hatt i sprayen jeg...

Og jeg har prøvd å spraye i fuktig hår og så tørke det, og jeg har prøvd å spraye i tørt hår. Men uansett blir håret bare ekkelt. :veldigsur:

Ønsker meg et eller annet produkt som gir god hold uten at håret blir stivt eller klissete. Noen som vet om noe? (Har halvlangt hår)

Skrevet
Er det bare meg som ikke liker saltvannsspray? Håret blir jo så klissete og ekkelt. Får lyst til å vaske det med en gang jeg har hatt i sprayen jeg...

Jeg bruker Wella Ocean Spritz saltspray, og håret mitt blir aldri klissete og ekkelt.

Gjest Gjest
Skrevet

Og jeg har prøvd å spraye i fuktig hår og så tørke det, og jeg har prøvd å spraye i tørt hår. Men uansett blir håret bare ekkelt.  :veldigsur:  

Ønsker meg et eller annet produkt som gir god hold uten at håret blir stivt eller klissete. Noen som vet om noe? (Har halvlangt hår)

Kjøpte saltvannsspray jeg også. Syntes håret bare så Ronja Røverdatter-aktig ut, følte meg møkkete og uflidd jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...