Gå til innhold

Nei folkens, drit i kostholdet! Spis så usunt som bare det, masse søppel og junk og godteri

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For det gjør imunnforsvaret bedre og man er ikke i risikoen for på påta seg andre sykdommer som hjerteproblemer, hjerte og kar eller annet 😬

Og hold dere unna c vitaminer som appelsin... det gjør det ikke bedre!

Spis heller noe sukker som godteri for det gjør alt bedre

Anonymkode: 86f16...bfd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og vi venter jo på koronavaksinen så lurt å vente og bare drite i kostholdet

Det er legene som vet best
de vil ikke at vi skal ha godt kosthold

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hør på det som ble sagt på dagsnytt 18 i dag 1 april

jeg spiser ikke noe sunt heldigvis :) spiser sukker hver dag og drikker saft og meg er helt frisk. Ikke noe dårlig imunnforsvar her, men svimmel blir jeg om jeg er i for mye aktivitet så holder meg mest mulig inne og hjemme utenfor for hard trening. er så lenge siden jeg har spist noe frukt som appelsin eller mandarin nå heldigvis . bare av å gå til butikken resulterer i fare for å bli svimmel 😄

• Liker 1
Skrevet

😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

For det gjør imunnforsvaret bedre og man er ikke i risikoen for på påta seg andre sykdommer som hjerteproblemer, hjerte og kar eller annet 😬

Og hold dere unna c vitaminer som appelsin... det gjør det ikke bedre!

Spis heller noe sukker som godteri for det gjør alt bedre

Da vokser jo magan så innmari!! Hjertet banker så lenge det gidder, men ikke rakkern om jeg skal gå med mage som henger over beltekanten. Virus eller ei.

Anonymkode: 4ac87...eeb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Da vokser jo magan så innmari!! Hjertet banker så lenge det gidder, men ikke rakkern om jeg skal gå med mage som henger over beltekanten. Virus eller ei.

Anonymkode: 4ac87...eeb

Bedre det enn frukt

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, sånn er det. Bare å pøse på med snop og brus og fast food. Ligg unna grønnsaker og kjøp for all del ikke økologisk! Aldri få i deg bladgrønt eller bær! Ikke ta en eneste vitamin, særlig ikke C-vitamin! Og hold deg unna sola også, sitt inne og ikke ha kontakt med noen, så blir du sunn og frisk. Eller, har det noe å si om man er sunn og frisk forresten? For hvis maten ikke har noe å si, så har jo ikke helsa noe å si heller, i og med at alle studier viser at bedre mat gir bedre helse.

Altså, det jeg har forstått nå er: Helsa har INGENTING å si!

Anonymkode: 4f9ed...00b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

aprilsnarr... 

Anonymkode: bc5df...0b4

AnonymBruker
Skrevet

Og her dukket det lille "lykketrollet" opp igjen. Som velger å tolke ting på sin egen måte, istedenfor å søke kunnskap. For en tosk du er, TS.

Anonymkode: a92a0...00d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og her dukket det lille "lykketrollet" opp igjen. Som velger å tolke ting på sin egen måte, istedenfor å søke kunnskap. For en tosk du er, TS.

Anonymkode: a92a0...00d

TS er ikke alene om å reagere på denne totale ignoreringen av kosthold, og regelrette bekjempelsen av det å ta kosttilskudd for helsa. Som kronisk syk vet jeg veldig godt at jeg blir bedre i perioder jeg tar vitaminer og mineraler enn når jeg ikke gjør det, og jeg merker også stor forskjell på kosthold. Så hvis helsa er viktig for å komme gjennom en infeksjon, hvorfor er ikke kosthold viktig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp, sånn er det. Bare å pøse på med snop og brus og fast food. Ligg unna grønnsaker og kjøp for all del ikke økologisk! Aldri få i deg bladgrønt eller bær! Ikke ta en eneste vitamin, særlig ikke C-vitamin! Og hold deg unna sola også, sitt inne og ikke ha kontakt med noen, så blir du sunn og frisk. Eller, har det noe å si om man er sunn og frisk forresten? For hvis maten ikke har noe å si, så har jo ikke helsa noe å si heller, i og med at alle studier viser at bedre mat gir bedre helse.

Altså, det jeg har forstått nå er: Helsa har INGENTING å si!

Det har du meg og mitt liv i sitt ess ❤ det grønnr på tallerken på tallerken som gryterett fra toro ertene det plukker jeg bort,sånn at jeg ikke får noe grønt i meg 🤩

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

aprilsnarr... 

Anonymkode: bc5df...0b4

Nei det var på nyhetene

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi eter sunnere enn noen gang, til tross for at vårt kosthold har vært utmerket. Problemet er at det smaker så godt og vi spiser alt for mye. Sjømat til middag de siste 5 dagene, men vi blir bare fetere og fetere. :) Men det blir mye næring av slikt.

Anonymkode: d9ade...728

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

TS er ikke alene om å reagere på denne totale ignoreringen av kosthold, og regelrette bekjempelsen av det å ta kosttilskudd for helsa. Som kronisk syk vet jeg veldig godt at jeg blir bedre i perioder jeg tar vitaminer og mineraler enn når jeg ikke gjør det, og jeg merker også stor forskjell på kosthold. Så hvis helsa er viktig for å komme gjennom en infeksjon, hvorfor er ikke kosthold viktig?

Enig i grunn

Er kostholdet bedriren ,er ikke livet heller så særlig. Mat er energi, men må høre på det som blir sagt i nyheter 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 4/1/2020 at 10:16 PM, AnonymBruker said:

Vi eter sunnere enn noen gang, til tross for at vårt kosthold har vært utmerket. Problemet er at det smaker så godt og vi spiser alt for mye. Sjømat til middag de siste 5 dagene, men vi blir bare fetere og fetere. :) Men det blir mye næring av slikt.

Anonymkode: d9ade...728

du ja
ikke jeg

her er det mye kjeks og masse sukker heldigvis så heldigvis er jeg ikke en del av de som tror kosthold hjelper imunnforsvar :)

• Opprett ny...