AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 For det gjør imunnforsvaret bedre og man er ikke i risikoen for på påta seg andre sykdommer som hjerteproblemer, hjerte og kar eller annet 😬 Og hold dere unna c vitaminer som appelsin... det gjør det ikke bedre! Spis heller noe sukker som godteri for det gjør alt bedre Anonymkode: 86f16...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 Og vi venter jo på koronavaksinen så lurt å vente og bare drite i kostholdet Det er legene som vet best de vil ikke at vi skal ha godt kosthold Anonymkode: 86f16...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 Hør på det som ble sagt på dagsnytt 18 i dag 1 april jeg spiser ikke noe sunt heldigvis spiser sukker hver dag og drikker saft og meg er helt frisk. Ikke noe dårlig imunnforsvar her, men svimmel blir jeg om jeg er i for mye aktivitet så holder meg mest mulig inne og hjemme utenfor for hard trening. er så lenge siden jeg har spist noe frukt som appelsin eller mandarin nå heldigvis . bare av å gå til butikken resulterer i fare for å bli svimmel 😄 Anonymkode: 86f16...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #6 Skrevet 1. april 2020 37 minutter siden, AnonymBruker said: For det gjør imunnforsvaret bedre og man er ikke i risikoen for på påta seg andre sykdommer som hjerteproblemer, hjerte og kar eller annet 😬 Og hold dere unna c vitaminer som appelsin... det gjør det ikke bedre! Spis heller noe sukker som godteri for det gjør alt bedre Anonymkode: 86f16...bfd Da vokser jo magan så innmari!! Hjertet banker så lenge det gidder, men ikke rakkern om jeg skal gå med mage som henger over beltekanten. Virus eller ei. Anonymkode: 4ac87...eeb 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #7 Skrevet 1. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Da vokser jo magan så innmari!! Hjertet banker så lenge det gidder, men ikke rakkern om jeg skal gå med mage som henger over beltekanten. Virus eller ei. Anonymkode: 4ac87...eeb Bedre det enn frukt Anonymkode: 86f16...bfd
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #8 Skrevet 1. april 2020 Jepp, sånn er det. Bare å pøse på med snop og brus og fast food. Ligg unna grønnsaker og kjøp for all del ikke økologisk! Aldri få i deg bladgrønt eller bær! Ikke ta en eneste vitamin, særlig ikke C-vitamin! Og hold deg unna sola også, sitt inne og ikke ha kontakt med noen, så blir du sunn og frisk. Eller, har det noe å si om man er sunn og frisk forresten? For hvis maten ikke har noe å si, så har jo ikke helsa noe å si heller, i og med at alle studier viser at bedre mat gir bedre helse. Altså, det jeg har forstått nå er: Helsa har INGENTING å si! Anonymkode: 4f9ed...00b 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #10 Skrevet 1. april 2020 Og her dukket det lille "lykketrollet" opp igjen. Som velger å tolke ting på sin egen måte, istedenfor å søke kunnskap. For en tosk du er, TS. Anonymkode: a92a0...00d 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #11 Skrevet 1. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og her dukket det lille "lykketrollet" opp igjen. Som velger å tolke ting på sin egen måte, istedenfor å søke kunnskap. For en tosk du er, TS. Anonymkode: a92a0...00d TS er ikke alene om å reagere på denne totale ignoreringen av kosthold, og regelrette bekjempelsen av det å ta kosttilskudd for helsa. Som kronisk syk vet jeg veldig godt at jeg blir bedre i perioder jeg tar vitaminer og mineraler enn når jeg ikke gjør det, og jeg merker også stor forskjell på kosthold. Så hvis helsa er viktig for å komme gjennom en infeksjon, hvorfor er ikke kosthold viktig? Anonymkode: 4f9ed...00b 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #12 Skrevet 1. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp, sånn er det. Bare å pøse på med snop og brus og fast food. Ligg unna grønnsaker og kjøp for all del ikke økologisk! Aldri få i deg bladgrønt eller bær! Ikke ta en eneste vitamin, særlig ikke C-vitamin! Og hold deg unna sola også, sitt inne og ikke ha kontakt med noen, så blir du sunn og frisk. Eller, har det noe å si om man er sunn og frisk forresten? For hvis maten ikke har noe å si, så har jo ikke helsa noe å si heller, i og med at alle studier viser at bedre mat gir bedre helse. Altså, det jeg har forstått nå er: Helsa har INGENTING å si! Anonymkode: 4f9ed...00b Det har du meg og mitt liv i sitt ess ❤ det grønnr på tallerken på tallerken som gryterett fra toro ertene det plukker jeg bort,sånn at jeg ikke får noe grønt i meg 🤩 Anonymkode: 86f16...bfd
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #13 Skrevet 1. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: aprilsnarr... Anonymkode: bc5df...0b4 Nei det var på nyhetene Anonymkode: 86f16...bfd 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #14 Skrevet 1. april 2020 Vi eter sunnere enn noen gang, til tross for at vårt kosthold har vært utmerket. Problemet er at det smaker så godt og vi spiser alt for mye. Sjømat til middag de siste 5 dagene, men vi blir bare fetere og fetere. Men det blir mye næring av slikt. Anonymkode: d9ade...728
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #15 Skrevet 1. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: TS er ikke alene om å reagere på denne totale ignoreringen av kosthold, og regelrette bekjempelsen av det å ta kosttilskudd for helsa. Som kronisk syk vet jeg veldig godt at jeg blir bedre i perioder jeg tar vitaminer og mineraler enn når jeg ikke gjør det, og jeg merker også stor forskjell på kosthold. Så hvis helsa er viktig for å komme gjennom en infeksjon, hvorfor er ikke kosthold viktig? Anonymkode: 4f9ed...00b Enig i grunn Er kostholdet bedriren ,er ikke livet heller så særlig. Mat er energi, men må høre på det som blir sagt i nyheter 😅 Anonymkode: 86f16...bfd 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #16 Skrevet 3. april 2020 On 4/1/2020 at 10:16 PM, AnonymBruker said: Vi eter sunnere enn noen gang, til tross for at vårt kosthold har vært utmerket. Problemet er at det smaker så godt og vi spiser alt for mye. Sjømat til middag de siste 5 dagene, men vi blir bare fetere og fetere. Men det blir mye næring av slikt. Anonymkode: d9ade...728 du ja ikke jeg her er det mye kjeks og masse sukker heldigvis så heldigvis er jeg ikke en del av de som tror kosthold hjelper imunnforsvar Anonymkode: 86f16...bfd
Anbefalte innlegg