Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste hatt litt vondt i hodet, hatt ekstra mye murringer i magen de siste ukene, småkvalm i tid og utide på dagen. Vært varierende fra dag til dag. Også opplevd endret matlyst, var for lukt. 

Mensen var tre dager for sein, har hatt rikelig med utflod istedet. I kveld fikk jeg brunlig utflod. Kjøpte test idag igjen, men kanskje jeg bare skal spare den? Tok en test tidlig i forrige uke, men kanskje det var for tidlig. Den viste negativt 😔

Har brukt p piller, men har glemt to stk, og tenkte derfor at jeg muligens var gravid siden jeg følte meg gravid. Mensen min bruker altid og begynne presis på dagen, med ferskt blod i pille fri uke. Har nå sluttet på p - pillene. Er det vanlig og få blødninger? 

Er redd det er noe annet galt hvis jeg ikke er gravid 😔 Er så skuffet over at jeg fikk blødninger. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hallo ❤️ 

Jeg ville tatt den testen i morgen tidlig, mensmurringer og rikelig med utflod kan være et godt tegn:) 

Har selv sånn rett-på-mensen, uten brunt først, så det kan være en eventuell festeblødning og det er gammelt blod liksom :)

Kan du ikke oppdatere her i morgo?? 

Anonymkode: 6e7b1...d29

Skrevet

Jo, men kanskje det er for tidlig og teste i morgen, HVIS det er en slags festeblødning? 😔 Er så redd for å få negativ test, kanskje det er noe annet som er galt siden jeg kjenner på alle disse symptomene? 

AnonymBruker
Skrevet

På p-piller har du ingen menstruasjon, du har en bortfallsblødning. Den kan være liten eller stor eller fraværende, alt er normalt. Ville lest pakningsvedlegget til merket du bruker, og tatt testen 14 dager etter siste ubeskyttede samleie :) Når man slutter på p-piller er det normalt at det går måneder før syklus kommer tilbake (p-piller undertrykker jo din egen syklus, så man har i prinsippet verken eggløsning eller mens når man går på det). 

De månedene jeg har følt meg mest gravid har jeg ikke vært det, så kan være kroppen spiller det noen puss nå som den skal få tilbake sin egen hormonproduksjon.

Anonymkode: 36d0c...887

Skrevet

Var desverre ikke gravid. Så det må nokk være en blanding av flere ting. 

Var litt kvalm i morrest, men ikke merket noe senere. Siden jeg har hatt diaré også litt vondt i hodet, kan det hende jeg har hatt noe utenom. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan også være korona med de symptomene. 

Anonymkode: 60cf3...1ab

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Memori skrev:

Var desverre ikke gravid. Så det må nokk være en blanding av flere ting. 

Var litt kvalm i morrest, men ikke merket noe senere. Siden jeg har hatt diaré også litt vondt i hodet, kan det hende jeg har hatt noe utenom. 

Hvorfor håper du på graviditet når du går på p piller? 

Anonymkode: d8566...a31

• Liker 2
Skrevet

Ikke ment slik at jeg prøver og bli gravid på p piller, men hvis jeg skulle velge ett alternativ i denne situasjonen så ville jeg valgt at det var en geaviditet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...