Gå til innhold

Barnehager åpne i påsken/røde dager

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som skal levere barna sine eller jobbe i barnehage i påsken, på de røde dagene? 

Anonymkode: b9027...0f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barnehagen er vel aldri åpen på de røde dagene? 

Anonymkode: b8a6d...654

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnehagen er vel aldri åpen på de røde dagene? 

Anonymkode: b8a6d...654

Ikke til vanlig nei, men er mange kommuner som har åpent alle fridagene/rød dagene denne påsken for de som har hatt barnehageplass frem til nå. Vet ikke hvor mange kommuner det gjelder, men hvertfall Oslo, Fredrikstad og i flere i Viken her jeg bor. 

Skrevet

Du må nesten komme med en link når du kommer med slike påstander, eller er det en ekstremt dårlig aprilspøk? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, cattleya skrev:

Du må nesten komme med en link når du kommer med slike påstander, eller er det en ekstremt dårlig aprilspøk? 

Det stemmer, jeg jobber i barnehage og vi må ha åpent for de som kam være i barnehagene nå

Anonymkode: 50888...844

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det stemmer, jeg jobber i barnehage og vi må ha åpent for de som kam være i barnehagene nå

Det er jo noe helt annet...

AnonymBruker
Skrevet

Så dette gjelder helsepersonell barn? 

Anonymkode: a159a...734

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, cattleya skrev:

Det er jo noe helt annet...

Det skriver jeg jo over her og, at det er jo for de som har hatt rett på barnehageplass i disse ukene. Kunne kanskje skrevet det litt tydeligere, men regna med folk skjønte det siden barnehagen ikke har vært åpen for alle de siste ukene.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å barn hvor foreldre har samfunnskritiske jobber, barn med spesielle behov og barn som barnevernet mener må være i barnehagen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og alle de andre med samfunnskritiske jobber, pluss sårbare barn. (Hvor barnevernet er involert etc) 

• Liker 2
Skrevet

Det skriver jeg jo over her og, at det er jo for de som har hatt rett på barnehageplass i disse ukene. Kunne kanskje skrevet det litt tydeligere, men regna med folk skjønte det siden barnehagen ikke har vært åpen for alle de siste ukene.. 

Du skrev det ikke i HI eller overskriften din. Jeg postet den første kommentaren før du kom med rettelsen din. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, cattleya skrev:

Du skrev det ikke i HI eller overskriften din. Jeg postet den første kommentaren før du kom med rettelsen din. 

Kunne skrevet det tydeligere ja. Men igjen, jeg skrev jo heller ikke at det var for alle, siden barnehager og skoler uansett er stengt for de fleste til etter påske. 

Skrevet

Har også hørt snakk om at barnehager kanskje må starte å være åpne på kveld og nattestid, samt i helgene for disse barna, nå i corona krisen. Noen som vet om dette har begynt noe sted?

Skrevet

En bhg har da vel aldri hatt åpent på røde dager? Kommer ikke til å skje heller...

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, teknosilje skrev:

En bhg har da vel aldri hatt åpent på røde dager? Kommer ikke til å skje heller...

Har du lest linkene over her? Ikke åpent som i åpent for alle som vanlig, men for de barna som er i barnehagen nå, for de foreldrene som har samfunnskritiske jobber eller barn under barnevernstiltak etc. Kan også bli åpent kveld og natt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, malifika skrev:

Har også hørt snakk om at barnehager kanskje må starte å være åpne på kveld og nattestid, samt i helgene for disse barna, nå i corona krisen. Noen som vet om dette har begynt noe sted?

Det er ihvertfall mulighet for å melde seg på i påsken, det er åpent fra og med lørdag 4.april. Alle barnehagene i kommunen + SFO skal samles på min jobb. (Om noen har behov for plass) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, malifika skrev:

Snakk om det der jeg jobber

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, teknosilje skrev:

Ikke for alle nei

• Opprett ny...