Gå til innhold

Dersom ingen andre har gitt bud..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest bambo

Dere er på visning og kunne godt tenkt dere å flytte til huset/leiligeheten. Det har vært 2 visninger ( a to dager) og ingen har gitt bud, kun dere.

Er dere da skeptiske til kjøpet eller synes dere det er greit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det ville jo være fint, det.

Med mindre markedet var kjempehett, da ville jeg kanskje lurt på hva det var som skremte bort folk.

Men generelt er det jo bedre om man slipper en opphetet budrunde! :-) Det viktigste er jo at en selv liker huset/leiligheten, ikke at alle andre gjør det. Men dere må jo selvfølgelig sjekke at alt er i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo helt supert å ikke ha konkurrenter - markedet er i alle fall helt dødt i oslo for tiden, så det har nok ikke noe med boligen å gjøre. broren min kjøpte leilighet sentralt i oslo for et par dager siden til ti tusen under takst, så nå er det virkelig mulighet for å gjøre et "kupp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lidia ii

Tror det med markedet avhenger av selve boligen egentlig. Vi har nå sett oss ut to hus, det ene ble solgt før de ordinære visningene, og det andre ble solgt etter første visning. Begge ganske bra over takst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Dere er på visning og kunne godt tenkt dere å flytte til huset/leiligeheten. Det har vært 2 visninger ( a to dager) og ingen har gitt bud, kun dere.  

Er dere da skeptiske til kjøpet eller synes dere det er greit??

Det er mange som reiser på visning bare for å se. Jeg tror ikke jeg hadde vært usikker.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...