Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #1 Skrevet 17. juni 2005 Hva er den beste solkremen for ansiktet? Bruker samme solkrem på både kropp og ansikt, så vil ikke ha noen fra dyre merker som Lancome og liknende.
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #2 Skrevet 17. juni 2005 Jeg ville gått for sprayen fra Eucerin med faktor 20. Den brukte vi med godt hell da vi var i Syden sist. Uparfymert, trekker godt inn, og er ikke fet som de fleste solkremer.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #3 Skrevet 17. juni 2005 Eucerin? Okey (Typisk, akkurat idet jeg skriver om solkrem begynner det å regne...)
Gjest hjalmarlover Skrevet 17. juni 2005 #4 Skrevet 17. juni 2005 Jeg har to billige favoritter: Jeg har tendenser til litt fetere hud om sommeren og da funker Cappertone Sunscreen Lotion kjempe bra! Den er oljefri slik at den ikke tetter porene, vannfast og uten parfyme. Den beskytter mot UVA og UVB- ståler. Desverre har de den ikke i SPF 20, men de har 15 og 30... I tillegg liker jeg godt Vichy Capital Soleil SPF 20 spray. Syns det er ganske praktisk med spray istedet for å stå leeenge å smøre seg inn.(da er det enkelt å ikke orke å påføre solkrem igjen så ofte!!) Begge disse er kjempe bra kvalitet i forhold til prisen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå