Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man bli gravid uten å ha eggløsningslim? Hvis man får positiv eggløsningstest, men ikke har slim, er det mulig å bli gravid?? 

Er det noen av dere som har blitt gravide uten slimet? Hvilke symptomer på eggløsning hadde dere? 

Se punkt 8 hentet fra Babyverden

8. Hva om man ikke har eggløsningsslim?
– Om man ikke har eggløsningsslim, kan man ikke bli gravid naturlig. En skjede uten eggløsningsslim er sur og ugjestmild for sæden. Hvis man ikke har eggløsningsslim kan man bli gravid ved hjelp av inseminasjon. Da sprøyter man sæden inn i livmoren. Assistert befruktning er også et alternativ, hvor man henter ut egg fra eggstokkene og befrukter egget med sæden på utsiden.

Anonymkode: e7819...163

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes.

Anonymkode: a9768...bf5

Skrevet

Ja, du kan ha El uten slim. Og nei, svømmerne overlevere ikke uten elslim. Elslimet bidrar til et godt miljø, uten det blir det for surt. Det er ikke alle som har synlig, noen må lete litt for å finne ut om de har. Er flere ting en kan ta for å prøve å få mer El slim, som hostesaft eller grapefruktjus /ekstrakt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jeg har hatt det tidligere (utenom prøving), men da kan jeg regne denne PP'en som ikke suksess ettersom jeg stakk en finger inn flere ganger om dagen over flere dager og lette, som du skriver. Ingen slim i det hele tatt på tross av positiv eggløsningstest :(

Anonymkode: e7819...163

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...