Gå til innhold

Salg av dyre møbler, brukt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. For en tid tilbake arvet jeg fire stoler og et bord av et veldig dyrt merke. Nypris per stol er 2200 USD (det er hentet fra USA), og et bord til flere tusen dollar det også. Jeg har fått det for å kunne kvitte meg med det, jeg synes helt ærlig ikke det er så veldig fint heller.

Er det noen her som har noen tips til hvor jeg kan få solgt dette, som ikke er finn.no? Jeg regner med at det er vanskelig å få noe særlig god pris for slikt på finn, selv om jeg selvfølgelig skal prøve der også.

Anonymkode: 28878...3eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan prøve nettauksjoner som feks Blomqvist. Kanskje noen nisje interiørbutikker vil kunne selge dem for deg.

Anonymkode: 40e7b...163

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du kan prøve nettauksjoner som feks Blomqvist. Kanskje noen nisje interiørbutikker vil kunne selge dem for deg.

Skal forhøre meg der, takk for tipset 🙂 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er gode råd, TS! Dersom du bor i nærheten av Fredrikstad, ville jeg også ha vurdert å prate med Lauritz.com (som visstnok har et auksjonshus der).

Ellers er Blomqvist supert, og det finnes sikkert noen interiørbutikker som kan selge dem mot kommisjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kanskje noen nisje interiørbutikker vil kunne selge dem for deg.

Noen som vet om slike butikker, som altså kan selge noe brukt? Jeg har nada peil på interiør :( 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Miss-Grey said:

Dette er gode råd, TS! Dersom du bor i nærheten av Fredrikstad, ville jeg også ha vurdert å prate med Lauritz.com (som visstnok har et auksjonshus der).

Ellers er Blomqvist supert, og det finnes sikkert noen interiørbutikker som kan selge dem mot kommisjon.

Takk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det god kvalitet eller bare et kjent merke? Hva slags treslag er det? 

Anonymkode: a36f3...f7c

AnonymBruker
Skrevet

Blomqvist og Lauritz er bra forslag. Om det er relativ lett omsettelige ting så ville jeg lagt det ut på Finn også da det er mange proffe som kjøper opp ting derfra for å selge videre til private kundegrupper.

Anonymkode: bbf02...37e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er det god kvalitet eller bare et kjent merke? Hva slags treslag er det? 

Anonymkode: a36f3...f7c

Det er god kvalitet, i smijern og veldig tykt skinn ("genuine brown bridle leather"). Bordplaten er i tre, og veldig pen og solid, men jeg vet ikke hvilket slag. Skal se om jeg kan finne ut litt mer om det før jeg går videre mtp. salg selvfølgelig. Har funnet de listet et par steder på nett, men med litt lite info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...