Anonym27 Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Hvorfor hater jeg journalister? Jo, fordi så mange av dem, særlig i de nasjonale mediene, aldri forteller hele sannheten, alltid trykker sine irrelevante meninger inn i artiklene og er så fryktelig sleipe. Det er fryktelig mange som mangler et snev av moral. Men det er egentlig ikke en overraskelse siden personer i nasjonale media oftere enn andre har psykopatiske trekk. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 16 minutter siden, Anonym27 skrev: Hvorfor hater jeg journalister? Jo, fordi så mange av dem, særlig i de nasjonale mediene, aldri forteller hele sannheten, alltid trykker sine irrelevante meninger inn i artiklene og er så fryktelig sleipe. Det er fryktelig mange som mangler et snev av moral. Men det er egentlig ikke en overraskelse siden personer i nasjonale media oftere enn andre har psykopatiske trekk. Mange påstander uten noe slags form for belegg her..... Trøst deg med at du ville vært en dårlig journalist, og som sådan står langt fra en gruppe du hater.
SoWhat? Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 Det var journalist jeg skulle bli, så jeg hater dem ikke nei. Og det er stor forskjell på journalister, og nei, jeg har ikke sans for alle. Men jeg syns det også er gode journalister. Og så... Husk at det ikke er de selv som alltid råder og bestemmer over hva som kommer på trykk eller som blir formidlet på andre måter da. De velger ikke helt på egenhånd. De gjør jobben så godt de kan, mens redaktører avgjør
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Jeg synes det er stor forskjell på nyhetsjournalister og journalister i et radioprogram som skal finne interessant stoff og prate om som ikke har noe med nyheter å gjøre. Og også innenfor de kategoriene er det store forskjeller på type arbeid de gjør. Og innenfor type arbeid er det stor forskjell på personer. Anonymkode: ad165...4e6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Har du en kilde på at journalister har psykopatiske trekk? Hvis du syns det er for dårlig journalistikk, hva med å gå journalistskolen og bidra med artikler og mediedekningen selv? Anonymkode: 89aca...133 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå