Gå til innhold

Selge bolig i coronatider

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan opplever folk det å selge/kjøpe bolig nå i disse coronatider? Jeg skal selge en leilighet i Oslo, nærmere lambertseterområdet. Noen som vet hvordan det går om dagen? Det har vel nå vært to helger med coronatilstander, drar folk fortsatt på visning? Blir det budkriger? 

samtidig lurer jeg på om det er slik at folk venter med å selge egen bolig til ting har gått over? 

Anonymkode: 5bd5b...379

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan opplever folk det å selge/kjøpe bolig nå i disse coronatider? Jeg skal selge en leilighet i Oslo, nærmere lambertseterområdet. Noen som vet hvordan det går om dagen? Det har vel nå vært to helger med coronatilstander, drar folk fortsatt på visning? Blir det budkriger? 

samtidig lurer jeg på om det er slik at folk venter med å selge egen bolig til ting har gått over? 

Anonymkode: 5bd5b...379

Få boliger for salg, så da blir det en del rift om dem som er ute. tror ikke det spiller så stor rolle når en selger den. 

Anonymkode: c734b...8b7

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde vært på boligjakt, så hadde ikke korona-en hindret meg fra å dra på visning. 

Anonymkode: 0ce79...3f3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt bolig til salgs ute I oslo nå i et par uker. Hatt litt interesse, men ingen bud...

Anonymkode: 653b1...4be

AnonymBruker
Skrevet

Bor i annen by, men her i nærheten har det blitt solgt 3 leiligheter siste uken. Den ene ble solgt etter første visning. 

Anonymkode: 4edfc...c07

Skrevet

Godt å høre! Men leser bare ting som står i avisene, og der ser det ikke akkurat lyst ut for boligselgerne. Men fint å høre at det fortsatt er aktivitet. 

Gjest AnonymVestlending
Skrevet

Spørs vel litt hva en selger. Tror eneboliger fort sliter nå, i alle fall mer enn f.eks. enkle treromser i nærheten av studiesteder.

Skrevet

En jeg kjenner solgte bolig nå midt oppi krisa. Fikk 2 bud. De nye overtar huset til helgen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe, men er redd prisene går ned som følge av finanskrisen.. så nå venter vi på ubestemt tid.

Anonymkode: 79027...272

AnonymBruker
Skrevet

Her har det blitt solgt flere hus og leiligheter de siste ukene, selv uten fellesvisninger. Det er påmeldingsvisninger og privatvisninger nå. Jeg bor i en by i Møre og Romsdal.

Anonymkode: d4307...895

AnonymBruker
Skrevet

Tror det kan være greit å selge nå, siden det er veldig få boliger ute ifht. hva det pleier å være. da blir det kamp om boligene som er ute nå, i stedet for å vente til alle de som sitter på gjerdet skal selge boligene sine om litt.

Anonymkode: c734b...8b7

Skrevet

Jeg vet ikke altså, men jeg opplever at det pr i dag er kjøpers marked nettopp pga den tiden vi er inne i. Kan du avvente salget en måned eller to? Lykke til uansett! :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ulike artikler jeg har lest har i alle fall slått fast at langt flere ting som før hadde gått over prisantydning, nå går under. 

Om markedet knekker helt :vetikke: men jeg hadde i alle fall aldri kjøpt meg hus/leilighet nå til en før-corona pris. Varer det her 3-4 måneder til så kan boligen ha falt 20% i verdi. 

Anonymkode: 33e76...554

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har familiemedlemmer i meglerbransjer og får beskjed om at de fleste boligene som blir solgt, går for under prisantydning. Det er tregere marked, men leiligheter og rekkehus selger lettere enn eneboliger som er en mye større investering. 

Anonymkode: a3201...517

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...