Gå til innhold

Zalando viser flere kjoler uten modell.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser nå at Zalando viser flere og flere kjoler uten modell, en av grunnene til at jeg bestiller klær her er at man får se hvordan et plagg henger på en kropp. Det er helt uinteressant å kjøpe et plagg man kun ser bilde av, da blir det enda flere bomkjøp og returer.  Kan det ha med pandemien å gjøre?

https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/?p=4&order=activation_date

Anonymkode: 46f80...7cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan google navnet på kjolen og se hvordan den sitter på modeller hos andre forhandlere. 

Anonymkode: eb48d...4cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mener du at du har lik kropp som modellene?:ler: 

Anonymkode: 742e2...a7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle jeg ikke kunne ha det?   De er normale og slanke kvinner. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel ikke så fryktelig merkelig, de er verken veltrente eller skiller seg ut på annen måte enn at de er slanke. Er det helt utenkelig for deg at det finnes slanke kvinner som ikke er modeller? For jeg mener jeg ser ganske mange av dem.

Anonymkode: b0678...0d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er 1,78 cm høy, veier 57 kg og er 24 år.  Så kan du gjette hva slags kropp jeg har. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvorfor dette var morsomt? De modellene er jo ganske normale? 🤔

Anonymkode: 2d095...6c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvorfor dette var morsomt? De modellene er jo ganske normale? 🤔

Anonymkode: 2d095...6c4

Ja de er normale, men i dagens samfunn er ikke str small lengre normalen.  Man er mer normal med en str på L-XL fordi vi blir mer og mer overvektige.  Jeg blir noen ganger sett rart  og får noen ganger kommentarer i f.eks i jobbsammenheng fordi jeg ikke kaster meg over marsipankaka eller vaflene men ofte står over.  Koser meg litt på lørdager, thats it.    Nothing tastes as good av skinny feels.  Hehe. 

Men kjipt at Zalando dropper modeller, mye vanskeligere å finne klær man kler da. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan google navnet på kjolen og se hvordan den sitter på modeller hos andre forhandlere. 

Anonymkode: eb48d...4cf

Dette er et godt forslag!

Det kan være lurt uansett - av og til legger man merke til nye ting dersom man får se plagget fra en annen vinkel eller i et annet lys.

De «dårligste» produktbildene (som ikke er tatt i studio med flatterende lys), er ofte veldig informative. Da er det mye lettere å vurdere kvaliteten på plagget ut fra bildet.

Ellers lagrer jeg alltid originale produktbilder, navnet på merket og produktmodellen, samt opplysninger om hva jeg betalte for plagget i en app på telefonen. Det gjør det mye enklere å lage en fin Finn-annonse dersom du ønsker å selge klærne videre på et senere tidspunkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...