Gå til innhold

Rimming, hvor godt er det egentlig? Og hvorfor liker menn å rimme damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at dette er det nye, og at de fleste menn elsker å rimme. Er det kun slikking rundt/på analen, eller tunga inn? Hvis inn, er det ikke fare for at det kommer en fis/luft ut og lukt? Dere som liker å gjøre dette, blir dere kåte av det? 
Damer, blir dere opphisset av det da, og mer klar for analsex? At analen gjør seg mer klar for penis? 
Tror jeg hadde vært livredd for lukt/smak, selv om nydusjet. Kan jo aldri vite. 

Anonymkode: 5704a...66a

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Tunga inn selvsagt. Hallo! Vi er ikke konfirmanter.

Skrevet

Liker faktisk ikke hverken å bli slikket, fingret eller bli tatt i analen jeg. Rumpehull er avtennende for min del.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Alterego666 skrev:

Tunga inn selvsagt. Hallo! Vi er ikke konfirmanter.

Høres jo litt tennende ut. Er det du eller dama som liker det best? Noen gang kjent lukt/smak? 

Gjest Alterego666
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo litt tennende ut. Er det du eller dama som liker det best? Noen gang kjent lukt/smak? 

Vi liker det begge to og både aktivt og passivt. 
Det lukter jo svakt rumpe, og smaker anderledes enn fitte, men vi har aldri opplev noe bæsj. Vi tenner ikke på det. 
for oss er det en kombinasjon av at det er et veldig sensitivt område med mange nervetråder, samt at det grensesprengende aspektet skaper en ekstra tenning og intimitet.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Alterego666 skrev:

Vi liker det begge to og både aktivt og passivt. 
Det lukter jo svakt rumpe, og smaker anderledes enn fitte, men vi har aldri opplev noe bæsj. Vi tenner ikke på det. 
for oss er det en kombinasjon av at det er et veldig sensitivt område med mange nervetråder, samt at det grensesprengende aspektet skaper en ekstra tenning og intimitet.

🙄

Anonymkode: 3ac60...b79

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sprengkåt og våt av å bli rimmet. Og liker å gjøre det på partner. Min forrige fuckfriend introduserte meg for dette. 😜 Det smaker ikke bæsj, smaker egentlig ikke noe særlig. Men det er jo litt rumpelukt selv om vi alltid var nøye med hygiene først. 

Anonymkode: d973f...4f2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Bohrman
Skrevet

Nå som jeg ikke er kåt kan jeg ikke fatte og begripe hva det er jeg liker med det. Ekkelt! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv opplevd at mange menn er opptatt av å slikke meg i rumpa. Får ikke spesielt mye utav det selv, men siden de tenner sånn på det så lar jeg dem bare holde på 😅 Tenner meg at de blir så kåte da!

Anonymkode: 5fb86...932

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv opplevd at mange menn er opptatt av å slikke meg i rumpa. Får ikke spesielt mye utav det selv, men siden de tenner sånn på det så lar jeg dem bare holde på 😅 Tenner meg at de blir så kåte da!

Kysser du de etterpå? Det kunne ikke jeg vært komfortabel med etter de hadde slikka rumpehull 😱 Opplevd flere som prøver å rimme men jeg vrir meg unna 

Anonymkode: a7827...069

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kysser du de etterpå? Det kunne ikke jeg vært komfortabel med etter de hadde slikka rumpehull 😱 Opplevd flere som prøver å rimme men jeg vrir meg unna 

Selvsagt kysser vi etterpå. Dype tungekyss som smaker kuk, fitte og rumpehull!😁🤩

Skrevet

Jeg syns det er veldig godt,tok en god stund før jeg følte meg komfortabel med det,og likte det ikke i begynnelsen,men når jeg begynte og slappe av elsket jeg det,og får noen av de sterkeste orgasmene på den måten. Men jeg hadde aldri klart og gjort det på noen selv

• Liker 3
Gjest Traktorkusken
Skrevet

En eks jeg hadde, gjorde det på meg uten om å spørre først....aldri vært borti noe så ekkelt og ukomfortabelt. Det var virkelig ikke noe for meg. Han var helt avhengig av rumpe, rumpehull og anal.

Skrevet

Dette er vel et av de temaene under sex der det er mest polarisering. Enten så liker man det og gjør det, eller som synes man det bare er ekkelt.

Hvorfor man gjør det? Fordi man liker det. (Hvorfor man ikke gjør det? Fordi man ikke liker det). Jeg personlig synes at damerumper og damerumpehull er deilinge, tennende. Det ville være synd å ikke gjøre noe koselig med det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen gjør det på hverandre. Har sjeldent analsex. Men både han og jeg tar gjerne en finger.

Synes det er veldig deilig og blir veldig tent på å gjøre det på han.

Anonymkode: 426b2...2f0

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg kysser de etterpå. Jeg er jo som regel nydusjet og helt ren før sex. Elsker også å kysse når han har slikket meg til jeg kommer, vått og deilig 😅🙏🏼

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Teksturen på rumpehullet er nydelig å kjenne på tunga. Dytter aldri inn tunga, men å legge litt press gjør at hullet snurper seg litt 😍

Og nei det hverken lukter eller smaker noenting om man vasker godt.

AnonymBruker
Skrevet

Det gir meg ingen fysisk nytelse, hvis jeg ber en mann om å rimme meg er det kun for å dominere han

Anonymkode: 18d7a...c2d

Skrevet
På 1.4.2020 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Har inntrykk av at dette er det nye, og at de fleste menn elsker å rimme. Er det kun slikking rundt/på analen, eller tunga inn? Hvis inn, er det ikke fare for at det kommer en fis/luft ut og lukt? Dere som liker å gjøre dette, blir dere kåte av det? 
Damer, blir dere opphisset av det da, og mer klar for analsex? At analen gjør seg mer klar for penis? 
Tror jeg hadde vært livredd for lukt/smak, selv om nydusjet. Kan jo aldri vite. 

Tror ikke de fleste menn "elsker å rimme". 

Derimot tror jeg de fleste, både kvinner og menn elsker å gjøre ting partneren nyter og blir kåt av selv om handlingen ikke gir deg direkte nytelse selv. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...