Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Hair Jazz produktene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser stadig reklame for shampoo/balsam/kur og hårlotion til hodebunn fra Hair Jazz som angivelig skal gi raskere hårvekst. Er det noen her som har prøvd produktene og hatt merbar effekt på hårveksten?

Anonymkode: 90483...188

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har prøvd, håret ble som tyggegummi...
Merket ikke forskejll på veksten, for jeg kuttet det ut etter noen få uker, men det tok meg iallefall flere måneder før håret begynte virke som normalt igjen.

Anonymkode: bc526...c43

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd, håret ble som tyggegummi...
Merket ikke forskejll på veksten, for jeg kuttet det ut etter noen få uker, men det tok meg iallefall flere måneder før håret begynte virke som normalt igjen.

Anonymkode: bc526...c43

Seriøst? Wow

Anonymkode: 90483...188

• 5 måneder senere...

Jeg må bare legge til her i dette snevet gamle innlegget at jeg har selv prøvd hair jazz produktene. Og på meg var de som gull 👌jeg hadde en fase der jeg bleket håret så mye jeg måtte klippe det bort. Men prøvde de produktene for å vokse det ut igjen, og håret ble mega lett å style, å det ble mye sunnere etterhvert. Og hårveksten dobbelt seg. Jeg brukte dem en mnd da jeg var så mye frem og tilbake. Og det å doble hårveksten ikke var nokk for meg 😑. Ville ha mer. Men jeg anbefaler å prøve dem. Les litt om innholdet i dem først før du bruker dem om du er usikker. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...