Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #1 Skrevet 17. juni 2005 masse nakne damer og hele videoen ser helt og sangen høres helt homofil ut, ikke at jeg har noe imot slikt så klart, men den har gnagd i hue mitt i flere dager nå og jeg blir huegal hvis ikke noen sier meg hva dette er for noe
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 You touch my tralala med Gunther? Ja, den virker som en rettferdig kandidat.
Gjest seroxata Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 er ikke den der gaasooolinaaasangen d u tenker på da? nei, det er det sikkert ikke, siden du så den i går.. arg!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 Nei ikke gunther, ikke gazolina, denne sangen er meget følsom, men ser ut til at de har tatt den av svisj, så da finner jeg aldri ut av det og kan likegreit gå og skyte meg
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #8 Skrevet 22. juni 2005 Problemet er at jeg har kun gått forbi den i full fart, men er halvnaken mann, tror han har bola litt og han synger, så er det fullt av nakne damer (ser slik ut iallfall) og de synger litt med, og sangen er rolig og sikkert veldig seksuelt ment, og videoen foregår i et helt hvitt rom.
Elanor Skrevet 22. juni 2005 #9 Skrevet 22. juni 2005 Jeg tenkte kanskje det kunne være The beloved - Sweet harmony Men i den videoen er jo mannen naken også... Er ikke det en litt vesentlig detalj? Men jeg har sett den på Svisj, så jeg tror vel kanskje at dette må være riktig likevel. "Let's come together, right now, oh yeah, in sweet harmony"
Elanor Skrevet 22. juni 2005 #10 Skrevet 22. juni 2005 Problemet er at jeg har kun gått forbi den i full fart' date=' men er halvnaken mann, tror han har bola litt og han synger, så er det fullt av nakne damer (ser slik ut iallfall) og de synger litt med, og sangen er rolig og sikkert veldig seksuelt ment, og videoen foregår i et helt hvitt rom.[/quote'] Nå er jeg helt overbevist!
Totalya Skrevet 22. juni 2005 #11 Skrevet 22. juni 2005 Det kan ikke være call on me med Eric Prytz eller hva han heter da? Masse halvnakne damer i et treningsstudio.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #12 Skrevet 23. juni 2005 Elanor har helt rett jo :D Det hørtes helt korrekt ut, men siden seroxata begynte å bli skeptisk da jeg sa naken mann til henne irl, så ga jeg opp den detaljen, men hun tenkte på gasolina ;D Takketakk! Hadde jeg virkelig likt sangen hadde jeg blitt overlykkelig nå, men jeg måtte bare vite hva det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå