AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Hei Har dere unge med kroniske sykdommer som muligens er i risikogruppen mottatt brev/melding om at dere er i risikogruppen? Hørt av flere eldre nå 60+ at de har fått brev/melding om at de er i risikogruppen og må ta hensyn til det. Anonymkode: 8ecbf...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 Har to sykdommer som hver for seg gjør at jeg er i risikogruppa. Har ikke hørt et pip verken fra fastlege, spesialist eller andre. Anonymkode: 2d995...a31 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 Nei, det har jeg ikke fått. Anonymkode: f8db8...88c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 Nei. Har aldri fått noe sånt brev. Oppegående folk med kunnskap om nett og evne til å selv holde seg orientert trenger da ikke å få et sånt brev, eller gjør de det? Anonymkode: 55fd6...a92 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #5 Skrevet 1. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Har aldri fått noe sånt brev. Oppegående folk med kunnskap om nett og evne til å selv holde seg orientert trenger da ikke å få et sånt brev, eller gjør de det? Anonymkode: 55fd6...a92 Folk som ikke er oppegående kan jo bli syke de også.... Anonymkode: c84fb...777
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #6 Skrevet 1. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Har aldri fått noe sånt brev. Oppegående folk med kunnskap om nett og evne til å selv holde seg orientert trenger da ikke å få et sånt brev, eller gjør de det? Anonymkode: 55fd6...a92 Jeg føler jeg er relativt oppegående selv. Men jeg er faktisk usikker på om jeg er i risikogruppen. For jeg finner ikke noe om det på nett. Dette er ifht medisiner jeg bruker for min kroniske sykdom. Vet ikke om disse svekker immunforsvaret mitt på noen måte, da det aldri har vært noe tema. Jeg er heldigvis svært sjelden syk, men når jeg først blir syk, blir jeg veldig syk... Anonymkode: c67e5...c32
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #7 Skrevet 1. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler jeg er relativt oppegående selv. Men jeg er faktisk usikker på om jeg er i risikogruppen. For jeg finner ikke noe om det på nett. Dette er ifht medisiner jeg bruker for min kroniske sykdom. Vet ikke om disse svekker immunforsvaret mitt på noen måte, da det aldri har vært noe tema. Jeg er heldigvis svært sjelden syk, men når jeg først blir syk, blir jeg veldig syk... Anonymkode: c67e5...c32 Jeg tror du hadde visst det hvis du gikk på immundempende medisiner? Det er jo noe som er relativt viktig å vite - ikke bare ift korona, men generelt også... Jeg hadde definitivt sjekket dette opp med fastlegen! Anonymkode: 90514...6e6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #8 Skrevet 1. april 2020 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hei Har dere unge med kroniske sykdommer som muligens er i risikogruppen mottatt brev/melding om at dere er i risikogruppen? Hørt av flere eldre nå 60+ at de har fått brev/melding om at de er i risikogruppen og må ta hensyn til det. Anonymkode: 8ecbf...a7f Lurt, kanskje jeg burde skrive et slikt til mine foreldre så de holder seg hjemme. Anonymkode: 3e729...c09
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #9 Skrevet 1. april 2020 Ei venninne som har gjennomgått kreftbehandling fikk melding fra fastlegen om at hun burde ta visse tiltak siden hun var i rissikogruppen. Anonymkode: ed52b...da5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #10 Skrevet 1. april 2020 De er mer enn oppegående de jeg kjenner som har fått brev, men kjenner ikke til unge som og er i risikogruppen som har fått, derfor jeg lurte. Anonymkode: 8ecbf...a7f
Anbefalte innlegg