AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Noen som har sett noen produkter som er kommet ned i pris nå til påske? Ser Meny har 3 pk kvikklunsj til kr 24,90. Men har vel vært billigere enn det tidligere påsker? Anonymkode: 875b0...b1e
MarianneE Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 I år tror jeg ikke vi får noen priskrig pga corona og kundemasse priskrig vil dra 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 https://www.tv2.no/a/11334126/ Det er jo uansett produsert opp mye, f eks kvikklunsj til påske, denne må ut og da må prisen ned. Anonymkode: 6b06e...5d8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 Er det ingen nedgang i prisen på smågodt? Det har jo skjedd før at kjedene har påstått at de ikke skal ha priskrig, men samtidig "skal" jo alle være billigst, så da blir det jo fort litt priskrig uansett... Vet at Europris selger uåpnede bokser for 99 kr kiloen, men synes det blir litt voldsomt å kjøpe en boks på 2,3 kg med favorittgodteriet alene - men jeg er på nippet til å gjøre det nå 😇🤯🤗 Anonymkode: eb211...9bc 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ingen nedgang i prisen på smågodt? Det har jo skjedd før at kjedene har påstått at de ikke skal ha priskrig, men samtidig "skal" jo alle være billigst, så da blir det jo fort litt priskrig uansett... Vet at Europris selger uåpnede bokser for 99 kr kiloen, men synes det blir litt voldsomt å kjøpe en boks på 2,3 kg med favorittgodteriet alene - men jeg er på nippet til å gjøre det nå 😇🤯🤗 Anonymkode: eb211...9bc De fleste kjedene har vel stengt smågodtet og annen løsvekt uansett, så da blir det ikke priskrig på det. Jeg tror og håper at det ikke blir priskrig. Kjedene oppfordrer til å handle som normalt, og da vil de lett anklages for dobbeltkommunikasjon dersom de setter ned prisene mye. Priskrig vil også fort føre til tomme hyller, noe som i denne følsomme situasjonen vil føre til panikk og hamstring. Kjedene har allerede gått ut og bedt folk handle påskematen i god tid nettopp for å unngå tomme hyller og trengsel i butikkene, så priskrig nå vil være veldig uheldig. Trengsel i butikkene vil også øke smittepresset. Dersom det blir priskrig håper jeg myndighetene stanser det, noe de faktisk har myndighet til. Anonymkode: 8331f...6fe
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste kjedene har vel stengt smågodtet og annen løsvekt uansett, så da blir det ikke priskrig på det. Jeg tror og håper at det ikke blir priskrig. Kjedene oppfordrer til å handle som normalt, og da vil de lett anklages for dobbeltkommunikasjon dersom de setter ned prisene mye. Priskrig vil også fort føre til tomme hyller, noe som i denne følsomme situasjonen vil føre til panikk og hamstring. Kjedene har allerede gått ut og bedt folk handle påskematen i god tid nettopp for å unngå tomme hyller og trengsel i butikkene, så priskrig nå vil være veldig uheldig. Trengsel i butikkene vil også øke smittepresset. Dersom det blir priskrig håper jeg myndighetene stanser det, noe de faktisk har myndighet til. Anonymkode: 8331f...6fe Nope Anonymkode: a9d93...5d9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå