AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Jeg hadde positivt utslag på EL test for 3 dager siden (CD10). Ingen EL slim, men på dagen jeg fikk utslag hadde jeg hvitt og litt tykt utflod (lotion?) Dagene før hadde jeg litt klebrig og klar utflod, ikke mye og det kunne ikke strekkes. I dag (CD13 og 2DPO) har jeg mer utflod, hvit og ikke tykk, mer vannete. Regner med det går som melk? Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min?? Det kan virke som jeg er i forkant av EL mtp sekret, men EL testen var tydelig positiv og vært negative alle gangene etterpå. Hvordan ville dere tolket dette?? Ser på denne oversikten mtp sekret og utflod gjennom syklusen: http://www.syklus.info/sekreter/ Anonymkode: 978fe...bb0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 Jeg har sterke positive tester nå og utfoldet mitt er veldig vannete/lotion som du sier. Pleier ikke få noe mengder med El slim Anonymkode: 786e1...861
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 Tusen takk for svar Jeg synes det er så vanskelig når utfloden sier noe og testen sier noe annet. Har ikke sett noe til EL slimet i det hele tatt.. Flere som har, eller har hatt, det på denne måten under EL? Anonymkode: 978fe...bb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå