AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Hei, Noen som har brukt Help sin advokatforsikring i barnefordelingssak? Var advokaten dyktig? Kan jeg forvente samme kvalitet på Help advokatene som på andre advokater? Anonymkode: d474c...c38
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Noen som har brukt Help sin advokatforsikring i barnefordelingssak? Var advokaten dyktig? Kan jeg forvente samme kvalitet på Help advokatene som på andre advokater? Anonymkode: d474c...c38 Vet ikke, kommer veldig an hvem en får. Bruk en som er erfaren. Anonymkode: ef016...4e3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 Jeg ville ikke brukt de. Det er begrenset til 15 timer. Det står i vilkårene følgende: Sitat har rett til inntil 15 timer juridisk rådgivning per år fra Selskapets advokate Sitat Selskapet kan avslå dekning av advokatbistand dersom advokaten som representerer Sikrede vurderer det slik at kravet ikke vil føre frem. Timer går veldig raskt i slike saker. https://www.help.no/vaare-forsikringer/advokatforsikring/forsikringsvilkaar-advokatforsikring Tidligere stod det også noe om at man var pliktig til å følge advokatens råd og meninger. Ordlyden i vilkårene er ikke lett å skjønne, og slik jeg forstår det er det meget begrenset hva den forsikringen kan bistå i. En advokat skal tale sin klient sin sak. Anonymkode: 2d9e0...b11
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke brukt de. Det er begrenset til 15 timer. Det står i vilkårene følgende: Timer går veldig raskt i slike saker. https://www.help.no/vaare-forsikringer/advokatforsikring/forsikringsvilkaar-advokatforsikring Tidligere stod det også noe om at man var pliktig til å følge advokatens råd og meninger. Ordlyden i vilkårene er ikke lett å skjønne, og slik jeg forstår det er det meget begrenset hva den forsikringen kan bistå i. En advokat skal tale sin klient sin sak. Anonymkode: 2d9e0...b11 Sånn som jeg har forstått det er det ved generelle henvendelser, men om du trenger bistand i en sak, dekkes en betydelig sum. Anonymkode: 5440f...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå