Gå til innhold

Privatisteksamen avlyst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble nettopp to av mine eksamener avlyst/satt på vent og jeg aner ikke når jeg kan ta de, om det blir tidlig sommer eller ikke før til høsten. Jeg har vært og er egentlig så forståelsesfull, men jeg syns akkurat dette er så vanskelig. Jeg prøver å tenke at dette er utenfor min kontroll og at jeg ikke kan gjøre noe med det, men det er så vanskelig. Jeg føler meg så fæl som blir lei meg av dette i all forferdeligheten som skjer. Jeg er en av de som har tilbragt mye av livet mitt på institusjon og falt helt utenfor sosialt og kunne ikke gå vanlig skole. Jeg har jobbet beinhardt for å bli frisk fra en psykisk lidelse og premiene min skulle være at jeg endelig skulle få meg utdanning og drømmejobb i tillegg til å bli kjent med noen mennesker og kanskje få meg en venn eller to. det er sikkert andre privatister som har det likt nå, men dette var så utrolig kjedelig.

Anonymkode: 1cd59...cb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har min fulle medfølelse. Det er viktig å få lagt til rette for at privatister får tatt eksamen på en trygg måte, spesielt de som tar faget for første gang. De burde bli prioritert. På muntlig eksamen burde det være mulig å holde avstand. Kanskje man kunne hatt en ekstra sensor tilgjengelig i tilfelle sykdom. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Grønt blad skrev:

Du har min fulle medfølelse. Det er viktig å få lagt til rette for at privatister får tatt eksamen på en trygg måte, spesielt de som tar faget for første gang. De burde bli prioritert. På muntlig eksamen burde det være mulig å holde avstand. Kanskje man kunne hatt en ekstra sensor tilgjengelig i tilfelle sykdom. 

Ja jeg syns det hele er så tullete. Det fins så mange muligheter å løse det på. Det er dessuten vondt at det hele tiden har blitt sagt at vi ikke trenger å bekymre oss, senest på debatten i går omtrent samtidig som jeg fikk mailen om at eksamen er avslyst.

Anonymkode: 1cd59...cb0

• Liker 2
  • Opprett ny...