Gå til innhold

Hvilken kontaktplast og veggplate bør jeg velge for mitt kjøkken?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymVestlending
Skrevet
Tror dere grå eller hvit betongmønstret veggplate kunne passet ilag med mikrosement kontaktplast eller hvit marmor og kunne vært fint på mitt kjøkken? Evt andre forslag?

Kjøkkenet mitt har hvite fronter og blågrå vegger som vist på bilde. Skal selge så må frå freshet opp kjøkkenet, som er det eneste rommet som er stygt nå. 

IMG_20200331_212552.jpg

IMG_20200331_212612.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke et svar på det du spør om, men jeg har ikke noe til overs for sånne løsninger. Hvis jeg hadde gått på visning og sett kontaktplast på benkeplata, ville jeg syntes det var et minus. Det ser billig og litt "tvilsomt" ut. Bruk heller pengene på friske blomster og fint utstyr, da blir bildene fine. 

Anonymkode: a99d8...1c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bortkasta penger. Mal heller rommet hvitt, så det virker så stort som mulig. Kjøpere kommer nok uansett til å pusse opp kjøkkenet på en eller annen måte, da ser det best ut om rommet som skal pusses opp er hvitt og tomt (med unntak av styling). 

Anonymkode: d4d6d...36b

• Liker 1
Skrevet

Marmorfolie kan du holde deg langt unna hvertfall. Ser fint ut på bilder, men ikke i virkeligheten. Alt for blankt + gjentagende mønster. Blir dessuten sjeldent fint å foliere hvis det ikke er helt glatte fronter. Jeg ville malt eller bare latt det være. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...