Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er så frustrert! Er idag på cd 20. Har alle tegn på eggløsning men får ikke positiv test. Er i 3. PP med bruk av dobbel letrozol. På de to andre PP med letrozol fikk jeg positiv eggløsningstest på dag 14. På 1. PP og dag 17. På 2. PP. 
Hjelp! Jeg holder på å bli sprø....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde med meg også på 3. runde med dobbel. Kom til cd 50 og noe og da fikk jeg primolut av fastlegen for å få mens. Prøvde trippel letrozol og ble gravid 😊

Skrevet

Takk for svar! Vil nok etterspørre trippel jeg også neste PP! 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Yucca1 skrev:

Skjedde med meg også på 3. runde med dobbel. Kom til cd 50 og noe og da fikk jeg primolut av fastlegen for å få mens. Prøvde trippel letrozol og ble gravid 😊

Gratulerer så mye!! ❤️

• Liker 1
Skrevet

Det er så rart for jeg har eggløsningsslim og vonde bryster...

Skrevet
3 timer siden, Dfs1906 skrev:

Gratulerer så mye!! ❤️

Tusen takk ❤️
Skjønner hvor frustrerende det er når kroppen ikke spiller på lag. Jeg også hadde mange tegn på eggløsning, og av og til nesten positive tester, men fikk altså ikke eggløsning. Får håpe du er heldigere og faktisk får det! Håper er ikke ute enda 😊

Temper du? Det gjorde jeg så jeg kunne følge med der også 😊

Skrevet

Det er så frustrerende.. godt å snakke med noen som har erfart det samme ❤️

nei kan du fortelle litt nærmere rundt temping?

Skrevet
54 minutter siden, Dfs1906 skrev:

Det er så frustrerende.. godt å snakke med noen som har erfart det samme ❤️

nei kan du fortelle litt nærmere rundt temping?

Jeg tempet hver morgen kl 06.00. Bør gjøres til nøyaktig samme tidspunkt hver morgen (+ - max en halv time) som det første du gjør når du våkner etter minst 4 timer sammenhengende søvn. Temperaturmåleren må ha 2 desimaler. Jeg tempet i munnen godt under tungen og førte tempen inn i appen premom, så jeg kunne følge med. Når eggløsning har vært så stiger tempen minst 0,2 grader ofte mer. Husker ikke alt eksakt, og mange sider sier litt forskjellige tall, men om du googler »temping og eggløsning» har du mye lesestoff. Ellers anbefaler jeg syklus.info, den siden har svar på det meste 😊

Skrevet
7 timer siden, Yucca1 skrev:

Jeg tempet hver morgen kl 06.00. Bør gjøres til nøyaktig samme tidspunkt hver morgen (+ - max en halv time) som det første du gjør når du våkner etter minst 4 timer sammenhengende søvn. Temperaturmåleren må ha 2 desimaler. Jeg tempet i munnen godt under tungen og førte tempen inn i appen premom, så jeg kunne følge med. Når eggløsning har vært så stiger tempen minst 0,2 grader ofte mer. Husker ikke alt eksakt, og mange sider sier litt forskjellige tall, men om du googler »temping og eggløsning» har du mye lesestoff. Ellers anbefaler jeg syklus.info, den siden har svar på det meste 😊

Tusen takk for svar!! ❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...