Chiyo Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 (endret) I denne tråden kan du poste vitser, tegneseriestriper, memes, you name it. Så lenge det er morsomt, så er det lov (så lenge det er innenfor forumets regler, selvfølgelig). Det spiller ingen rolle hva du tror eller ikke tror på. Tenk på det som en "roast". Det er meningen at man skal erte hverandre. Jeg ateist, men du kan godt vitse om ateister om du har lyst. Endret 1. april 2020 av Chiyo 3
Lord Friendzone Skrevet 1. april 2020 #5 Skrevet 1. april 2020 (endret) Endret 1. april 2020 av Lord Friendzone 3
Lord Friendzone Skrevet 1. april 2020 #6 Skrevet 1. april 2020 (endret) Endret 1. april 2020 av Lord Friendzone 4
Lord Friendzone Skrevet 1. april 2020 #7 Skrevet 1. april 2020 39 minutter siden, Chiyo skrev: Jeg ateist, men du kan godt vitse om ateister om du har lyst. ...noen ganger er det jo kjipt å ikke ha noen gud å snakke til 8
Conall Skrevet 1. april 2020 #8 Skrevet 1. april 2020 1 time siden, Chiyo skrev: I denne tråden kan du poste vitser, tegneseriestriper, memes, you name it. Så lenge det er morsomt, så er det lov (så lenge det er innenfor forumets regler, selvfølgelig). Det spiller ingen rolle hva du tror eller ikke tror på. Tenk på det som en "roast". Det er meningen at man skal erte hverandre. Jeg ateist, men du kan godt vitse om ateister om du har lyst. Wtf? 😉 Hjelpes. Har ikke folk bedre å gjøre? 😉
Chiyo Skrevet 1. april 2020 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2020 31 minutter siden, Conall skrev: Wtf? 😉 Hjelpes. Har ikke folk bedre å gjøre? 😉 Jeg lover, ingen blir sint på deg hvis du velger å ikke delta. 6
Conall Skrevet 1. april 2020 #10 Skrevet 1. april 2020 Akkurat nå, Chiyo skrev: Jeg lover, ingen blir sint på deg hvis du velger å ikke delta. Jeg deltar gjerne min sønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå