Conall Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 En gang når jeg skulle ha sex, ja da puttet han den inn og kom med en gang den var inni. Det tok bare 1 sek😉 Det var faktisk den største penisen jeg har sett. Aldri sett maken noen sinne! Det var helt sykt. 1
Conall Skrevet 1. april 2020 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2020 2 minutter siden, Conall skrev: En gang når jeg skulle ha sex, ja da puttet han den inn og kom med en gang den var inni. Det tok bare 1 sek😉 Det var faktisk den største penisen jeg har sett. Aldri sett maken noen sinne! Det var helt sykt. Glemte å spørre. Flere som har opplevd det? At det bare tar noen sekunder? 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 En gang jeg skulle ha sex tok det max tre sekunder, og det var den minste penisen jeg har sett. Anonymkode: 8c7fd...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #5 Skrevet 1. april 2020 1Datet en fyr med stor penis. Tenkte det ville fylle opp og være vidunderlig. Men hver eneste gang kom han etter Max 5 sekunder. Og når han hadde kommet var han ferdig. Aldri noe runde 2. Prøvde mange ganger. Samme resultat. Og han var godt over 40 og hadde vært i langvarig forhold. Sa selv det alltid hadde vært sånn. Han så ingen grunn til å jobbe med det. Også opplevd det med flere. Og en var raskt klar for runde 2. Og så kom han også da etter 2 sekunder. Anonymkode: 11285...26f 1
Bamseklemmer Skrevet 1. april 2020 #6 Skrevet 1. april 2020 3 timer siden, Conall skrev: Glemte å spørre. Flere som har opplevd det? At det bare tar noen sekunder? Jeg gjør det, men det kommer ann på hvem som ligger under meg😉 Ikke akkurat 1 sekund da, men 3-4 minutter... Men jeg kan komme flere ganger etterpå da🙈...Kukstørrelsen min... that is none of your business😅
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #7 Skrevet 1. april 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Jeg gjør det, men det kommer ann på hvem som ligger under meg😉 Ikke akkurat 1 sekund da, men 3-4 minutter... Men jeg kan komme flere ganger etterpå da🙈...Kukstørrelsen min... that is none of your business😅 Aldri skjedd, kommer når jeg vil. En del menn med kort penis sliter med lav utholdenheten. Fysiologisk forklaring er at deres penishode beveger seg i den trangeste delen av vagina. For oss med lang og tjukk er penishodet lenger inne der vagina er mer åpen. Cul de sac ligger innen forbi muskulaturen. Hvis kvinnens blære og endetarm er tom vil det totale trykket i området være lavere. Med rett vinkel på penetrering av penis vil dette være meget behagelig for kvinnen og mindre følsomt for mannen. Har du normal til liten vil du ikke erfare hva jeg beskriver, men dere som har menn med lang, eller er menn med lang, vet hva jeg beskriver. Området bak, forbi, Cervix er følsomt og kan gi kvinner en følelse av fullkommen penetrering. Emosjonelt kan dette bidra til sterke vaginale orgasmer. Men livet er ikke rettferdig, da 90% er ikke store nok til å fylle opp cul de sac. Men for par som savner dette finnes løsninger. Kvinner med seksuell erfaring med dette, og med det preferanser i denne retningen, snakk med din partner, så løser dere dette sammen. Han blir mer utholdende og du får oppleve det beste du vet seksuelt. Anonymkode: 3fdfe...abc 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #8 Skrevet 1. april 2020 Skjedd mange ganger, fitta er for sterk kost for enkelte 😄 Anonymkode: 8704e...125 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #9 Skrevet 1. april 2020 Han beste jeg har hatt sex med kom fort og det tar jeg som et kompliment. Han rakk dog å knulle meg ordentlig før han kom Anonymkode: 1db6d...234 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #10 Skrevet 1. april 2020 Skjedde akkurat, 3 sekund og thats it. Anonymkode: b28fe...d90
Whistler Skrevet 1. april 2020 #11 Skrevet 1. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri skjedd, kommer når jeg vil. En del menn med kort penis sliter med lav utholdenheten. Fysiologisk forklaring er at deres penishode beveger seg i den trangeste delen av vagina. For oss med lang og tjukk er penishodet lenger inne der vagina er mer åpen..... Anonymkode: 3fdfe...abc OMG. Så i teorien skulle ingen med "lang og tjukk" slite med for tidlig sædavgang. Kanksje du kan bidra med litt forskningsmateriale som støtte for utsagnet? I form av en link publisert i The Lancet, New England Medical Journal, eller en annen seriøs publikasjon? Cul de sac er en blindvei. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #12 Skrevet 1. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: 1Datet en fyr med stor penis. Tenkte det ville fylle opp og være vidunderlig. Men hver eneste gang kom han etter Max 5 sekunder. Og når han hadde kommet var han ferdig. Aldri noe runde 2. Prøvde mange ganger. Samme resultat. Og han var godt over 40 og hadde vært i langvarig forhold. Sa selv det alltid hadde vært sånn. Han så ingen grunn til å jobbe med det. Også opplevd det med flere. Og en var raskt klar for runde 2. Og så kom han også da etter 2 sekunder. Anonymkode: 11285...26f Huff, det må da være veldig kjedelig - både for ham selv, men også for de han har "sex" med Anonymkode: dd765...838 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #13 Skrevet 1. april 2020 Han kan jo bare fingre og slikke deg til du nesten kommer så jokke deg 1 sec så dere kommer samtidig? Anonymkode: 61c9a...dfa 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #14 Skrevet 1. april 2020 50 minutter siden, Whistler skrev: OMG. Så i teorien skulle ingen med "lang og tjukk" slite med for tidlig sædavgang. Kanksje du kan bidra med litt forskningsmateriale som støtte for utsagnet? I form av en link publisert i The Lancet, New England Medical Journal, eller en annen seriøs publikasjon? Cul de sac er en blindvei. Kom med en teori som overbeviser meg om at jeg tar feil. En idiot kan stiller spørsmål de 7 vise menn ikke kan svare på. Anonymkode: 3fdfe...abc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #15 Skrevet 1. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri skjedd, kommer når jeg vil. En del menn med kort penis sliter med lav utholdenheten. Fysiologisk forklaring er at deres penishode beveger seg i den trangeste delen av vagina. For oss med lang og tjukk er penishodet lenger inne der vagina er mer åpen. Cul de sac ligger innen forbi muskulaturen. Hvis kvinnens blære og endetarm er tom vil det totale trykket i området være lavere. Med rett vinkel på penetrering av penis vil dette være meget behagelig for kvinnen og mindre følsomt for mannen. Har du normal til liten vil du ikke erfare hva jeg beskriver, men dere som har menn med lang, eller er menn med lang, vet hva jeg beskriver. Området bak, forbi, Cervix er følsomt og kan gi kvinner en følelse av fullkommen penetrering. Emosjonelt kan dette bidra til sterke vaginale orgasmer. Men livet er ikke rettferdig, da 90% er ikke store nok til å fylle opp cul de sac. Men for par som savner dette finnes løsninger. Kvinner med seksuell erfaring med dette, og med det preferanser i denne retningen, snakk med din partner, så løser dere dette sammen. Han blir mer utholdende og du får oppleve det beste du vet seksuelt. Anonymkode: 3fdfe...abc Hatt sex med noen menn med stor penis som har kommet etter Max 5 sekunder. Og hatt sex med menn med ganske liten som har holdt ut lenge.. Anonymkode: 11285...26f 1
Whistler Skrevet 1. april 2020 #16 Skrevet 1. april 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kom med en teori som overbeviser meg om at jeg tar feil. En idiot kan stiller spørsmål de 7 vise menn ikke kan svare på. Anonymkode: 3fdfe...abc Du kom med din påstand først. En liten tynn penis vil for så vidt få mindre friksjon også i den trangeste delen. Din tur. Cul de sac er fremdeles en blindvei. Og det å kalle motdebattanter idioter er personangrep som tyder på at argumentasjonsrekken er tynn. Endret 1. april 2020 av Whistler 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #17 Skrevet 1. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han kan jo bare fingre og slikke deg til du nesten kommer så jokke deg 1 sec så dere kommer samtidig? Anonymkode: 61c9a...dfa Ja for det er jo gøy 🙄🙄🙄 Anonymkode: 8c7fd...5b2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #18 Skrevet 1. april 2020 Ei jeg har sex med ,kommer også i løpet av noen sekunder. Er bare digg det Anonymkode: d934a...d41
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #19 Skrevet 1. april 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja for det er jo gøy 🙄🙄🙄 Hva mener du? Anonymkode: 61c9a...dfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå