Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når når det er en uke igjen til IKM tar jeg meg selv i å resonnere meg frem til syptomer på graviditet :-)

Når noe litt uvanlig skjer tenker jeg at det er et symptom..

Mine gravid-syptomer for dagen er at jeg ikke har ømme bryster, slik som jeg vanligvis har en uke før mens 8) og at urinen lukter uvanlig. Sterk lukt jeg ikke kunne unngå og legge merke til :-?

Noen andre her for finner de rareste symtomer?

Blir ganske underholdene til tider..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho: Kjenner meg så altfor godt igjen

Kanskje vi skulle begynt en liten symptom klubb

10 dager før IKM og jeg har:

-ømme pupper

-utrolig trøtt

Det var det foreløpig :ler:

Skrevet

Kjenner meg igjen, til og med de minste luftmerter i magen er egget som fester seg. Og selv om det er litt tidlig så innbiller eg meg at eg er kvalm veldig ofte..... :roll:

Skrevet

He he :-)

5 dager til IKM, dagens symptom er:

- 'øm' nederst i magen

- bryster som ikke er ømme :kul:

Skrevet

En uke igjen til IKM her også og har ikke et eneste symtom enda så godt jeg kjenner etter. Får jeg mensen så kommer jeg til å begynne å spotte snart. Gjør alltid det uken før. Men det kan jo også da være festeblødning så ikke lett å si. Blir gal av dette......

Skrevet

Har lest litt om symptomer på SG i dag.

Det hender visst at et symptom kan være at en ikke har symptomer.. Jeg har ikke hatt ømme bryster slik jeg skulle hatt for en uke siden.. Så da ser jeg på det som et symptom :wink:

Og det med å være øm og hard nederst i magen.., det merket jeg faktisk FØR jeg visste at det kunne vær et symptom. :-)

Har er rar følelse av at denne PP klaffet det...

Og om jeg skulle ta feil, så blir det dobbel pergo neste PP igjen.

Skrevet

Hehehe! Melder meg glatt inn i den symptomjegerklubben!

Hver mnd så terper jeg på at jeg IKKE skal kjenne etter noe som helst...Meeen, så kjennes liksom alt mye bedre enn ellers i mnd plutselig :ler:

Måtte det bare klaffe snart..............

Lykke til alla sammen!

Gjest Miiip ikke innlogga
Skrevet

Jeg trodde liksom jeg skulle ha mensen på fredag. Men da jeg telte etter i kalenderen min hadde jeg telt feil så den skulle ikke komme før i dag.

Selvfølgelig har jeg gått hele siste uka og følt masse symptomer, men testen i dag morges var NEGATIV. :-(

Tanta har ikke kommet, så nå har jeg sikkert klart å utsette den en dag eller to fordi jeg har trodd at det kanskje hadde klaffa!!!

GRMF. :evil: :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...