Gjest Økonom Skrevet 17. juni 2005 #1 Skrevet 17. juni 2005 Hei, søker litt råd her. Jeg ønsker å starte en regnsakpsbedrift, lurer da på hvordan kriteriene er for å starte en slik bedrift på? Jeg er ikke ferdigutdannet økonom enda. Gjør det noe? FIkk tilbud fra en venn om å ta regnskapet for hans firma. Kanskje jeg kunne ta for andre små-bedrifter også? Det er jo en fin måte å starte sin karriere på. Hvordan går jeg frem? Noen erfaringer, råd å dele?
Gjest Litjmæ Skrevet 17. juni 2005 #2 Skrevet 17. juni 2005 Her er noen linker - sluk all info der til å begynne med Bedin Norske Autoriserte regnskapsførers forening Den Norske Revisorforening Brønnøysundregistrene
Gjest schlytteros Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Hei. Jeg er interessert i å være med å investere i et regnskapsbyrå. Har erfaring fra en tidligere oppstart og har en liten eksisterende kundemasse som kan "dyttes in".
Gjest ArneP Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Hvis du spørr her om dette bør du kanskje vente til du er ferdig med skolen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå