Gå til innhold

15 år og barnevakt en hel natt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 3 barn eldste er 15 år.. 15 og 13 åringen koser seg sammen er ansvarsfulle og kommer godt overens.. minsten er 7.. de har ingen problemer med å legge minsten og legger seg fint selv også.. jeg skal om en stund være borte en natt fra lørdag til søndag.. og tenkte søsteren min skulle sove her.. men det mente ungene var unødvendig. Søstren min bor 10 meter unna oss.. 

det hender at de er barnevakt og jeg kommer hjem på natten, etter de har sovna, og det hender jeg er på jobb før de våkner så den biten klarer de..

jeg gjor dette selv når jeg var 14-15 år hos tante og onkel da var de borte en hel helg og jeg hadde ansvar for en 1-2 åring

er kun redd for brann, men alarmselskapet ringer om en av de 8 røykvarsleren går..

hva tenker dere? Tvinge de til å ha barnevakt eller går det bra?

Anonymkode: 1c627...af4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går bra! Gi dem den tilliten og la de bevise at de fikser det!

Anonymkode: 2ddc5...6e5

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg tror dette går bra ja :)

Skulle det være noe kan man eventuelt ringe opp eller sende en sms.

For det andre bor søsteren din nerme, så skulle det bli krise så vet de hvem de kan kontakte.

Kjøp inn litt det barna liker av godt og mat, så blir det nok supert 👍

Endret av Sunset90
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar!!
Det går nok veldig bra, bare litt rart.. men de har jo, sikkert godt av å klare seg selv litt også.. 

hilsen hovedinnlegger

Anonymkode: 1c627...af4

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde glatt gjort det med 14-åringen min hvis alle parter syntes det var ok! 

Hvis søsteren din bor 10 meter unna og har på lyd på mobilen om natten så er det ihvertfall null problem (tenker om 7-åringen spyr ut senga kan det hende noen har lyst til å ringe tante 😂

La dem få tilliten! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke noe problem i det :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var barnevakt over natten for noen naboer fra jeg var ca 13 år. Dette var fra barnet ikke var 1 år en gang, frem til det var ca 3. Gikk helt fint 😊

Anonymkode: 77e3a...270

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...