Gå til innhold

Blowjobs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror menn egentlig?  Nå har to spurt om de kan kjøre til min by og om jeg er villig til å gi dem en blow job i bilen?? Er ikke det ett stusselig tilbud??Greit nok at de er 15-20 år yngre enn meg og de mener det er ett bra tilbud?? Ene har jeg truffet for 2 år siden. Ingen som tenker på mine behov oppi dette derfor er det blankt nei. Jeg har større behov også for sex og nærhet og kos i disse ensomme tider. De får vente til korona er ferdig og i d minste gi meg sex kos og nærhet tilbake og vennskap så skal jeg vurdere ellers får de spørre tannløse Olga på 85🙈🙈🙈😡😡😡

Anonymkode: fa29a...726

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har sent feil signaler? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Påtattpåtatt skrev:

Må være at jeg er hyggelig til dem da. Kanskje slutte med d... 

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det skal spørre noen. De burde skamme seg for kvinnesynet sitt, og det er ikke din feil at de er frekke tullinger. 

Anonymkode: 54aea...f27

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Godt tilbud, at du skulle suge dem i bilen?  Det bør i det minste vanke gjentjenester, penger, eller gaver. Ellers blir du jo regelrett snytt! 

Anonymkode: e2bf0...c7a

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig problemet her? Er det at de spurte om å få en blowjob uten å antyde at de skulle tilfredsstille deg på noen måte?

Hvis det er nærhet og kos du først og fremst er ute etter, så anbefaler jeg å prøve med noen på din egen alder.

Anonymkode: 710a0...272

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror menn egentlig?  Nå har to spurt om de kan kjøre til min by og om jeg er villig til å gi dem en blow job i bilen?? Er ikke det ett stusselig tilbud??Greit nok at de er 15-20 år yngre enn meg og de mener det er ett bra tilbud?? Ene har jeg truffet for 2 år siden. Ingen som tenker på mine behov oppi dette derfor er det blankt nei. Jeg har større behov også for sex og nærhet og kos i disse ensomme tider. De får vente til korona er ferdig og i d minste gi meg sex kos og nærhet tilbake og vennskap så skal jeg vurdere ellers får de spørre tannløse Olga på 85🙈🙈🙈😡😡😡

Haha, du virker som ei frisk kåtsara👌 Skaff deg en bobil, de er perfekt for slike småjobber hele året😂

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Påtattpåtatt skrev:

Når man opplever noe ubehagelig så har man skylda selv, fordi man har sendt feil signaler? Er det slik det er?

Anonymkode: 11816...2d7

AnonymBruker
Skrevet

Om du er en tømmestasjon så.

Anonymkode: d4d0c...bba

AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2020 den 12.00, AnonymBruker skrev:

Godt tilbud, at du skulle suge dem i bilen?  Det bør i det minste vanke gjentjenester, penger, eller gaver. Ellers blir du jo regelrett snytt! 

Anonymkode: e2bf0...c7a

Ja just det. Tror jeg skal kreve betaling 😂. Fikk og ett tilbud på pølse på Esso og ett knull på doen der😂

AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2020 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Når man opplever noe ubehagelig så har man skylda selv, fordi man har sendt feil signaler? Er det slik det er?

Anonymkode: 11816...2d7

Helt enig. Hvis det å være hyggelig og prøve å føre en normal samtale er å sende feil signal så lurer jeg på når man sender rett signal?😂

AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2020 den 15.39, Bamseklemmer skrev:

Haha, du virker som ei frisk kåtsara👌 Skaff deg en bobil, de er perfekt for slike småjobber hele året😂

Ja er arbeidsledig så dette blir løsninga istede for å havne i en kålåker?😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2020 den 15.39, Bamseklemmer skrev:

Søke innovasjon Norge til litt støtte til en bobil 

AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2020 den 12.07, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig problemet her? Er det at de spurte om å få en blowjob uten å antyde at de skulle tilfredsstille deg på noen måte?

Hvis det er nærhet og kos du først og fremst er ute etter, så anbefaler jeg å prøve med noen på din egen alder.

Anonymkode: 710a0...272

Jada er på utkikk men ikke funnet noen jeg har likt nok til å ønske noe kos. Det virker enda slibrige hvis eldre menn foreslår det samme som en på 35. Syns jeg da. De endrer aldri oppførsel de mannfolk som holder på sånn. Om 500 blokkere dem tviler jeg det endre noe som helst til slike menn. Du bare stenger ut dem for deg selv men det hjelper ikke andre damer. 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...