Gå til innhold

Sende Louis Vuitton butikken i Oslo varer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fullrulle skrev:

Ehh... okei. Noen syns de er fine, noen syns de er stygge. Syns du legger altfor mye i en veske. Uselvstendighet? Den skjønte jeg ikke, men så er jeg jo både blodharry og har lav kulturell kapital...

Er det ikke heller de som bruker tusenvis av kroner på en stygg veske stappa full av logoer som «legger altfor mye i en veske»?

Anonymkode: 67c71...4b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som synes LV vesker er stygge,hvorfor gidder dere å bruke tiden deres på denne tråden da🙄? Er det noe jeg ikke liker så klikker jeg ikke meg inn der. Og ivertfall ikke å skrive noe. Så rart dere klikker,leser og skriver. 

Anonymkode: a041e...0a3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som synes LV vesker er stygge,hvorfor gidder dere å bruke tiden deres på denne tråden da🙄? Er det noe jeg ikke liker så klikker jeg ikke meg inn der. Og ivertfall ikke å skrive noe. Så rart dere klikker,leser og skriver. 

Anonymkode: a041e...0a3

Fordi det er gøy 😀 Og fordi jeg synes veskene er stygge. Vil vel kanskje gjøre TS og andre oppmerksom på at veska for mange sender ut andre signaler enn de kanskje håper på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er gøy 😀 Og fordi jeg synes veskene er stygge. Vil vel kanskje gjøre TS og andre oppmerksom på at veska for mange sender ut andre signaler enn de kanskje håper på.

Og alderen din er? 👧🏼

Anonymkode: f1c6c...8c7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2020 den 10.55, AnonymBruker skrev:

Den brune veska stappfull av logoer fantes for 75 år siden? Det tviler jeg på. Snakker her altså ikke om merket LV, men den konkrete, stygge veskemodellen.

Den klassiske brune LV veska med logoer, Speedy, ble laget i 1930. Keepall (reiseveske i samme mønster) ble laget i 1924. All verdens sosieteter har benyttet seg av merket opp gjennom tidene, og merket er godt fundamentert som luksus, enten du liker det eller ei. Fiffen som reiste med Titanic i 1912, hadde bagasjen sin i kofferter fra LV 🙂

Jeg er derimot helt enig i at det er mange med utrolig stygg og harry stil som også bruker LV. Likevel mener jeg at det ikke ødelegger merkets lange historie. Det er og blir en klassiker, som både de med god stil og mye penger bruker, samt de med dårlig stil og forbrukslån...

Anonymkode: 0faab...4f7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2020 den 16.45, AnonymBruker skrev:

Håper det er stengt, så du slipper å kaste bort pengene dine på en dum veske.

Anonymkode: e0346...363

Trenger folk biler til 700 000 kr?  Likevel er dette helt godtatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og alderen din er? 👧🏼

Anonymkode: f1c6c...8c7

Ca 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan meddele at bestilling via telefon gikk smertefritt! Bestillte og ble senere oppringt av ekspeditør i oslobitikken som opplyste om at han sendte betalingslink via email. Han ringte så opp igjen når betalingen var mottatt og han hadde pakket vesken🤩 vesken ble sendt dagen etter. En trenger altså ikke gi kortinfo. over telefon lenger. Nå venter jeg spent på mitt nye familiemedlem 😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
Fullrulle skrev (På 6.10.2020 den 20.13):

Kan meddele at bestilling via telefon gikk smertefritt! Bestillte og ble senere oppringt av ekspeditør i oslobitikken som opplyste om at han sendte betalingslink via email. Han ringte så opp igjen når betalingen var mottatt og han hadde pakket vesken🤩 vesken ble sendt dagen etter. En trenger altså ikke gi kortinfo. over telefon lenger. Nå venter jeg spent på mitt nye familiemedlem 😆

Ja, da har jeg gått inn og ringt nummeret på nett. Kom til engelsktalende som opplyste meg at siden Norge ikke har e-commers eller hva han sa, er det beste om jeg kun e gå i butikken å kjøpe selv. Bestilling gjaldt virkelig helst bare de som bodde langt unna. Så sjekket han om de hadde parfymen jeg skal ha på lager. Dett var dett.  Skuffende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
Keikolina skrev (På 31.3.2020 den 23.31):

Skjønner du har dårlig samvittighet for å kjøpe deg noe så unyttig, men det er lov å ombestemme seg

Kjøpte en sånn unyttig fille for 20 år siden. Den er veldig godt brukt, fortsatt på moten, passer til alt, har økt i verdi og er like fin.  Det er noen kjøp jeg har angret på opp gjennom årene, feks billige ting som blir brukt et par ganger og ryker og går i søpla, men akkurat denne unyttige filla har jeg hatt ( og kommer fortsatt til og ha) så mye glede av. Håper ts ikke ombestemmer seg, det er en god investering . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
GjestSiden2006 skrev (På 8.9.2021 den 14.46):

Ja, da har jeg gått inn og ringt nummeret på nett. Kom til engelsktalende som opplyste meg at siden Norge ikke har e-commers eller hva han sa, er det beste om jeg kun e gå i butikken å kjøpe selv. Bestilling gjaldt virkelig helst bare de som bodde langt unna. Så sjekket han om de hadde parfymen jeg skal ha på lager. Dett var dett.  Skuffende. 

Så rart! Jeg har fått sendt mange ganger.. når det var nedstengning var det gratis frakt også. Ville ringt igjen å bedt om å få snakke med butikken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...