Fullrulle Skrevet 3. oktober 2020 #21 Del Skrevet 3. oktober 2020 Dytter denne! Hvordan funker kjøp over telefon? Er så skeptisk ift. kredittkortnummeret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 3. oktober 2020 #22 Del Skrevet 3. oktober 2020 Er null stress, gjort det hos dem flere ganger. Du sier hva du ønsker å kjøpe, har dem det inne så får du kjøpe, du sier kortnummeret og Vipps det er kjøpt. Kommer kjapt i posten, innpakket og med kvittering. Veldig ukomplisert og trygt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #23 Del Skrevet 3. oktober 2020 Er det en sånn brun veske med LV LV LV? De er sååå 15 år siden. Anonymkode: 67c71...4b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #24 Del Skrevet 3. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er det en sånn brun veske med LV LV LV? De er sååå 15 år siden. Anonymkode: 67c71...4b8 Og hva har det med om de sender varer eller ikke å gjøre? Anonymkode: 2f802...6d4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 3. oktober 2020 #25 Del Skrevet 3. oktober 2020 2 timer siden, Tbag skrev: Er null stress, gjort det hos dem flere ganger. Du sier hva du ønsker å kjøpe, har dem det inne så får du kjøpe, du sier kortnummeret og Vipps det er kjøpt. Kommer kjapt i posten, innpakket og med kvittering. Veldig ukomplisert og trygt. Tusen takk for svar! Da turte jeg å ringe de men de hadde ikke veska jeg skulle ha inne og de visste ikke når de fikk den inn igjen. Skikkelig nedtur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #26 Del Skrevet 3. oktober 2020 På 21.4.2020 den 11.34, AnonymBruker skrev: Fikk du kjøpt over telefonen hos Louis Vuitton Oslo, hvordan fungerer det og snakker de norsk? 😂 Og i såfall, hva kjøpte du? 😍 Vurderer å gjøre det selv. Anonymkode: 61b66...616 De snakker engelsk ja... det var litt dårlig syntes jeg! Anonymkode: 69845...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 3. oktober 2020 #27 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De snakker engelsk ja... det var litt dårlig syntes jeg! Anonymkode: 69845...985 Og norsk, svensk, dansk🤷🏼♀️ Har møtt på alle de språkene. Hvorfor er det dårlig? Synes du det er ubehagelig så får du ringe igjen en annen dag, de rullerer jo telefonen. Er et internasjonalt selskap, hvor butikkarbeidere hospiterer i forskjellige land. Men sikker ikke like mye nå om dagen pga. covid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 3. oktober 2020 #28 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, Fullrulle skrev: Tusen takk for svar! Da turte jeg å ringe de men de hadde ikke veska jeg skulle ha inne og de visste ikke når de fikk den inn igjen. Skikkelig nedtur Så bra!☺️ Det skjønner jeg er skikkelig nedtur!! Dessverre synes jeg ofte de har dårlig utvalg av lagerførte varer, spesielt siden de har blitt så strenge på at de nå på mange varer ikke har venteliste lengre/ikke aner hva som skal komme til butikken/ikke kan sende butikker i mellom😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #29 Del Skrevet 3. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hva har det med om de sender varer eller ikke å gjøre? Anonymkode: 2f802...6d4 Beklager, det var selvfølgelig ikke relevant for trådens tema. Kunne likevel ikke dy meg, siden de veskene for meg omtrent er selve definisjonen på harry. Ser stadig vekk overvektige damer i lite stilige klær, gjerne knehøye støvletter, som liksom flotter seg med en sånn veske. Det bare oser lavklasse. Anonymkode: 67c71...4b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 4. oktober 2020 #30 Del Skrevet 4. oktober 2020 12 timer siden, Tbag skrev: Så bra!☺️ Det skjønner jeg er skikkelig nedtur!! Dessverre synes jeg ofte de har dårlig utvalg av lagerførte varer, spesielt siden de har blitt så strenge på at de nå på mange varer ikke har venteliste lengre/ikke aner hva som skal komme til butikken/ikke kan sende butikker i mellom😔 Syns godt de kunne hatt egen nettside for norge også slik de har for både sverige og danmark! Mye lettere å se hva som er på lager og bestille slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #31 Del Skrevet 4. oktober 2020 LV er vel det mest blodharry man kan gå med. I tillegg betaler man penger for det. Anonymkode: 18380...fbe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 4. oktober 2020 #32 Del Skrevet 4. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager, det var selvfølgelig ikke relevant for trådens tema. Kunne likevel ikke dy meg, siden de veskene for meg omtrent er selve definisjonen på harry. Ser stadig vekk overvektige damer i lite stilige klær, gjerne knehøye støvletter, som liksom flotter seg med en sånn veske. Det bare oser lavklasse. Anonymkode: 67c71...4b8 Haha... lavklasse faktisk! Man kan ha penger selv om man ikke «oser» soss. Visste ikke at man måtte vær på en spesiell måte når man hadde penger på konto? Det tror jeg er spesielt for oslos vestkant dessverre. Men nå er jeg litt harry jeg 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #33 Del Skrevet 4. oktober 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Er det en sånn brun veske med LV LV LV? De er sååå 15 år siden. Anonymkode: 67c71...4b8 Du kan gange det tallet med fem. Anonymkode: e5165...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #34 Del Skrevet 4. oktober 2020 1 time siden, Fullrulle skrev: Haha... lavklasse faktisk! Man kan ha penger selv om man ikke «oser» soss. Visste ikke at man måtte vær på en spesiell måte når man hadde penger på konto? Det tror jeg er spesielt for oslos vestkant dessverre. Men nå er jeg litt harry jeg 😄 Veldig mange som bruker LV-vesker har jo nettopp ikke penger på konto. Likevel har de spyttet masse penger i den stygge veska, fordi den gir dem en følelse av velstand og klasse. Det er selvsagt helt feil, for som personen over skriver, så er LV-vesker så blodharry som man får det. Mulig jeg ellers uttrykte meg dårlig. I stedet for å bare skrive at det oser lavklasse, kunne jeg lagt til at LV-veska også oser av lav kulturell kapital, dårlig smak og uselvstendighet. Det rare med de der brune LV-veskene er at de er så utrolig stygge. Full av logoer liksom? Anonymkode: 67c71...4b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #35 Del Skrevet 4. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan gange det tallet med fem. Anonymkode: e5165...c40 Den brune veska stappfull av logoer fantes for 75 år siden? Det tviler jeg på. Snakker her altså ikke om merket LV, men den konkrete, stygge veskemodellen. Anonymkode: 67c71...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #36 Del Skrevet 4. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager, det var selvfølgelig ikke relevant for trådens tema. Kunne likevel ikke dy meg, siden de veskene for meg omtrent er selve definisjonen på harry. Ser stadig vekk overvektige damer i lite stilige klær, gjerne knehøye støvletter, som liksom flotter seg med en sånn veske. Det bare oser lavklasse. Anonymkode: 67c71...4b8 Det gjør du og, bare at du er verre, for du oser drittkjerring, noe som er verre enn å være harry. Anonymkode: c4584...c30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #37 Del Skrevet 4. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Den brune veska stappfull av logoer fantes for 75 år siden? Det tviler jeg på. Snakker her altså ikke om merket LV, men den konkrete, stygge veskemodellen. Anonymkode: 67c71...4b8 Ikke veska, men kofferter. Koffertene og hatteeskene var noenlunde kosher en gang i tiden. Veska/veskene har vel aldri vært det. Anonymkode: e5165...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #38 Del Skrevet 4. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange som bruker LV-vesker har jo nettopp ikke penger på konto. Likevel har de spyttet masse penger i den stygge veska, fordi den gir dem en følelse av velstand og klasse. Det er selvsagt helt feil, for som personen over skriver, så er LV-vesker så blodharry som man får det. Mulig jeg ellers uttrykte meg dårlig. I stedet for å bare skrive at det oser lavklasse, kunne jeg lagt til at LV-veska også oser av lav kulturell kapital, dårlig smak og uselvstendighet. Det rare med de der brune LV-veskene er at de er så utrolig stygge. Full av logoer liksom? Anonymkode: 67c71...4b8 Forstår litt hva du mener. Men Ts er jo typisk kjøper for dette merker. Hele nettverket har sponset penger i gave. Og hun velger å bruke summen på en («lavstatus») veske. Så hun har lite penger, og også dårlig økonomisk sans. Jeg kan forsåvidt sette pris på kvalitetsvesker (men ikke ekstremt dyre av prinsipp), men det var ikke noe jeg begynte å kjøpe før jeg fikk god lønn og kunne unne meg slikt. Anonymkode: 791f5...a7b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 4. oktober 2020 #39 Del Skrevet 4. oktober 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange som bruker LV-vesker har jo nettopp ikke penger på konto. Likevel har de spyttet masse penger i den stygge veska, fordi den gir dem en følelse av velstand og klasse. Det er selvsagt helt feil, for som personen over skriver, så er LV-vesker så blodharry som man får det. Mulig jeg ellers uttrykte meg dårlig. I stedet for å bare skrive at det oser lavklasse, kunne jeg lagt til at LV-veska også oser av lav kulturell kapital, dårlig smak og uselvstendighet. Det rare med de der brune LV-veskene er at de er så utrolig stygge. Full av logoer liksom? Anonymkode: 67c71...4b8 Ehh... okei. Noen syns de er fine, noen syns de er stygge. Syns du legger altfor mye i en veske. Uselvstendighet? Den skjønte jeg ikke, men så er jeg jo både blodharry og har lav kulturell kapital... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #40 Del Skrevet 4. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det gjør du og, bare at du er verre, for du oser drittkjerring, noe som er verre enn å være harry. Anonymkode: c4584...c30 Greit for meg 🙂 Men veska di blir ikke noe stiligere av at jeg er en drittkjerring. Anonymkode: 67c71...4b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå