AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Del Skrevet 31. mars 2020 Heia!❤️ jeg har fått penger til en Louis vuitton veske da jeg fyller år og alle har samlet sammen til denne gaven. Men ble usikker på om Louis Vuitton sender rundt i Norge? Må man reise til Oslo? Og har butikken stengt nå? Finner ingen info og jeg leter som en gal😭😅🛍🛍 Anonymkode: b92b9...ca5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 31. mars 2020 #2 Del Skrevet 31. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heia!❤️ jeg har fått penger til en Louis vuitton veske da jeg fyller år og alle har samlet sammen til denne gaven. Men ble usikker på om Louis Vuitton sender rundt i Norge? Må man reise til Oslo? Og har butikken stengt nå? Finner ingen info og jeg leter som en gal😭😅🛍🛍 Anonymkode: b92b9...ca5 Ring dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 31. mars 2020 #3 Del Skrevet 31. mars 2020 Kjøp deg heller noe nyttig 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #4 Del Skrevet 31. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heia!❤️ jeg har fått penger til en Louis vuitton veske da jeg fyller år og alle har samlet sammen til denne gaven. Men ble usikker på om Louis Vuitton sender rundt i Norge? Må man reise til Oslo? Og har butikken stengt nå? Finner ingen info og jeg leter som en gal😭😅🛍🛍 Anonymkode: b92b9...ca5 Leter som en gal? Finner ingen info? Prøv å søke på Louis Vuitton Oslo. (Jeg har gjort det for deg. Der er et telefonnummer du kan ringe: https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/point-of-sale/norway/louis-vuitton-oslo) Anonymkode: 40e81...dcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Del Skrevet 31. mars 2020 4 minutter siden, Keikolina skrev: Kjøp deg heller noe nyttig 😀 For det bestemmer du? Anonymkode: 46a9a...055 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 31. mars 2020 #6 Del Skrevet 31. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For det bestemmer du? Anonymkode: 46a9a...055 Nei da, bare å kjøpe deg ei dyr fille 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #7 Del Skrevet 31. mars 2020 2 minutter siden, Keikolina skrev: Nei da, bare å kjøpe deg ei dyr fille 😀 Skjerp deg! Anonymkode: f1c6c...8c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 31. mars 2020 #8 Del Skrevet 31. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjerp deg! Anonymkode: f1c6c...8c7 Skjønner du har dårlig samvittighet for å kjøpe deg noe så unyttig, men det er lov å ombestemme seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 31. mars 2020 #9 Del Skrevet 31. mars 2020 De sender i posten så lenge adressen er i Norge:-) telefon nummeret finner du ved å Google louis vuitton Norge, kun gode opplevelser ved å snakke med de over tlf for å få hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #10 Del Skrevet 31. mars 2020 5 minutter siden, Tbag skrev: De sender i posten så lenge adressen er i Norge:-) telefon nummeret finner du ved å Google louis vuitton Norge, kun gode opplevelser ved å snakke med de over tlf for å få hjelp! Åh tusen takk for endelig et positivt svar❤️ Betalte du over telefon ( om du skjønner ) eller hvordan gjør dere det? Finner ingen info om de er stengt nå. Får ringe i morgen men eg gleder meg sånn at eg blir super utålmodig 😅🙊❤️ Anonymkode: b92b9...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #11 Del Skrevet 31. mars 2020 7 minutter siden, Keikolina skrev: Skjønner du har dårlig samvittighet for å kjøpe deg noe så unyttig, men det er lov å ombestemme seg Jeg har absolutt ikke dårlig samvittighet , syns ikke det er unyttig , smaken er som baken ❤️❤️ Anonymkode: b92b9...ca5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 31. mars 2020 #12 Del Skrevet 31. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har absolutt ikke dårlig samvittighet , syns ikke det er unyttig , smaken er som baken ❤️❤️ Anonymkode: b92b9...ca5 Du har god tid til å bestemme deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #13 Del Skrevet 31. mars 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leter som en gal? Finner ingen info? Prøv å søke på Louis Vuitton Oslo. (Jeg har gjort det for deg. Der er et telefonnummer du kan ringe: https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/point-of-sale/norway/louis-vuitton-oslo) Anonymkode: 40e81...dcc Altså: finne ingen info om butikken er stengt nå i disse tider eller åpen. Telefonnr klarte jeg fint å finne selv men takk for svar med en dæsj spydighet🙋🏼♀️🙌🏼🧘🏼♀️🧘🏼♀️ Anonymkode: b92b9...ca5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #14 Del Skrevet 31. mars 2020 5 minutter siden, Keikolina skrev: Du har god tid til å bestemme deg. Anonymkode: 46a9a...055 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 31. mars 2020 #15 Del Skrevet 31. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh tusen takk for endelig et positivt svar❤️ Betalte du over telefon ( om du skjønner ) eller hvordan gjør dere det? Finner ingen info om de er stengt nå. Får ringe i morgen men eg gleder meg sånn at eg blir super utålmodig 😅🙊❤️ Anonymkode: b92b9...ca5 Det skjønner jeg, hehe! Ja, betaler over telefon (med kortinformasjonen) også sende de det i posten, veldig greit opplegg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #16 Del Skrevet 31. mars 2020 2 minutter siden, Tbag skrev: Det skjønner jeg, hehe! Ja, betaler over telefon (med kortinformasjonen) også sende de det i posten, veldig greit opplegg:-) Tusen tusen takk! Får ringe de i morgen, håååper det ikke har stengt slik som alle andre har😭❤️ Anonymkode: b92b9...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #17 Del Skrevet 8. april 2020 👀👀👀👀 Anonymkode: a041e...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #18 Del Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 👀👀👀👀 Anonymkode: a041e...0a3 Akkurat. Anonymkode: 5fb7a...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #19 Del Skrevet 9. april 2020 På 31.3.2020 den 23.51, AnonymBruker skrev: Tusen tusen takk! Får ringe de i morgen, håååper det ikke har stengt slik som alle andre har😭❤️ Anonymkode: b92b9...ca5 Håper det er stengt, så du slipper å kaste bort pengene dine på en dum veske. Anonymkode: e0346...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #20 Del Skrevet 21. april 2020 Fikk du kjøpt over telefonen hos Louis Vuitton Oslo, hvordan fungerer det og snakker de norsk? 😂 Og i såfall, hva kjøpte du? 😍 Vurderer å gjøre det selv. Anonymkode: 61b66...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå