Gå til innhold

Brukte truser -pantydeals

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det enkelt å bruke pantydeals for å selge brukte truser? Jeg vil ikke vise bilder av meg! Kun selge truser. Er det forsatt mulig å få solgt her?

Anonymkode: 43ec2...af1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke du nettopp laget en tråd om å selge skitne truser?

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi prøvde, i løpet av fem timer hadde hun fått over 40 forespørsler om å selge sex, bli slikket mot penger, blowjob, intim massasje, bli bundet og pult og ikke en eneste forespørsel som bare ville ha truse. De som ville ha truse insisterte på å få ta av trusen og fingre henne selv, få runke foran henne mens hun onanerte i trusen osv. Når hun sa nei så var det en del som ble truende så det sier litt om hvor farlig det er å møte sånne folk. Du kommer aldri til å få solgt truser uten å legge ut bilder, videoer av at du onanere i dem osv og det bør man ikke gjøre for det kan følge deg resten av livet. 

Kiwi og Foodora trenger mange nye ansatte nå! :)

Anonymkode: 77946...a4d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninna mi prøvde, i løpet av fem timer hadde hun fått over 40 forespørsler om å selge sex, bli slikket mot penger, blowjob, intim massasje, bli bundet og pult og ikke en eneste forespørsel som bare ville ha truse. De som ville ha truse insisterte på å få ta av trusen og fingre henne selv, få runke foran henne mens hun onanerte i trusen osv. Når hun sa nei så var det en del som ble truende så det sier litt om hvor farlig det er å møte sånne folk. Du kommer aldri til å få solgt truser uten å legge ut bilder, videoer av at du onanere i dem osv og det bør man ikke gjøre for det kan følge deg resten av livet. 

Kiwi og Foodora trenger mange nye ansatte nå! :)

Anonymkode: 77946...a4d

Hei, jeg har solgt til en gammel mann, som kun krevde truser og ikke noe mer :) 

så finnes nok folk som kun vil ha truser. Men selvfølgelig finnes det gale folk også

Anonymkode: 43ec2...af1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...