AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Er det enkelt å bruke pantydeals for å selge brukte truser? Jeg vil ikke vise bilder av meg! Kun selge truser. Er det forsatt mulig å få solgt her? Anonymkode: 43ec2...af1
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Har ikke du nettopp laget en tråd om å selge skitne truser?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 Venninna mi prøvde, i løpet av fem timer hadde hun fått over 40 forespørsler om å selge sex, bli slikket mot penger, blowjob, intim massasje, bli bundet og pult og ikke en eneste forespørsel som bare ville ha truse. De som ville ha truse insisterte på å få ta av trusen og fingre henne selv, få runke foran henne mens hun onanerte i trusen osv. Når hun sa nei så var det en del som ble truende så det sier litt om hvor farlig det er å møte sånne folk. Du kommer aldri til å få solgt truser uten å legge ut bilder, videoer av at du onanere i dem osv og det bør man ikke gjøre for det kan følge deg resten av livet. Kiwi og Foodora trenger mange nye ansatte nå! Anonymkode: 77946...a4d 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Venninna mi prøvde, i løpet av fem timer hadde hun fått over 40 forespørsler om å selge sex, bli slikket mot penger, blowjob, intim massasje, bli bundet og pult og ikke en eneste forespørsel som bare ville ha truse. De som ville ha truse insisterte på å få ta av trusen og fingre henne selv, få runke foran henne mens hun onanerte i trusen osv. Når hun sa nei så var det en del som ble truende så det sier litt om hvor farlig det er å møte sånne folk. Du kommer aldri til å få solgt truser uten å legge ut bilder, videoer av at du onanere i dem osv og det bør man ikke gjøre for det kan følge deg resten av livet. Kiwi og Foodora trenger mange nye ansatte nå! Anonymkode: 77946...a4d Hei, jeg har solgt til en gammel mann, som kun krevde truser og ikke noe mer så finnes nok folk som kun vil ha truser. Men selvfølgelig finnes det gale folk også Anonymkode: 43ec2...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå