Gå til innhold

Bukser til smale barn, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 6 og en gutt på 9 som er tynne i beina. Kjøper alltid bukser med justerbar midje (strikk med knapp innvendig), men dette er ikke enkelt å finne på joggebukser og pysjbukser bl.a. Han på 9 bruker ikke pysj lenger, men når vi kjøper pysj til datteren vår må sømmen sprettes opp, strikken klippes litt av og sys igjen. Er veldig mye jobb for lite. Samme med joggebukser. Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne bukser til tynne barn? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har endt opp med mye bukser fra nameit, de er lange og smale synes jeg😊 Ellers hadde vi samme problemet her, og jeg ble så frustrert at jeg begynte å sy selv i stedet. Nå passer alle buksene😅 Pysjbukser med justerbart strikk har jeg ikke sett noe sted som jeg kommer på dessverre. Synes også joggebuksene fra Gullkorn satt ganske greit, de var også smale nok her i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Zara 😊

Anonymkode: 7689b...86f

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, lillebill skrev:

Jeg har endt opp med mye bukser fra nameit, de er lange og smale synes jeg😊 Ellers hadde vi samme problemet her, og jeg ble så frustrert at jeg begynte å sy selv i stedet. Nå passer alle buksene😅 Pysjbukser med justerbart strikk har jeg ikke sett noe sted som jeg kommer på dessverre. Synes også joggebuksene fra Gullkorn satt ganske greit, de var også smale nok her i alle fall.

Jeg endte opp med å kjøpe et par fra Nameit 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker klær fra name it🙂 guttungen er tynn som en stilk, og det meste av andre bukser faller bare av🙈 buksene fra name it sitter best, litt store de og, men så lurt med stramming på innsiden😀

Anonymkode: 1a9ca...413

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Zara 😊

Anonymkode: 7689b...86f

Og Bennetton

AnonymBruker
Skrevet

H&M jenteavdelingen og Zara har veldig smale bukser. Jeg har motsatt problem så det er der jeg ikke kan kjøpe bukser til mine barn. 

Anonymkode: 6a55d...c39

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

H&M jenteavdelingen og Zara har veldig smale bukser. Jeg har motsatt problem så det er der jeg ikke kan kjøpe bukser til mine barn. 

Anonymkode: 6a55d...c39

H&m bukser detter dessverre rett av min jente 

Skrevet
1 time siden, lady90 skrev:

H&m bukser detter dessverre rett av min jente 

Enig, de er ganske store og ofte uten noe reguleringsmuligheter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...