Gå til innhold

Tips til sexleketøy for par når han kommer fort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må ha noe vibrering på klitten, slik at jeg også kan komme fort😅 Hvilket sexleketøy får deg til å komme fort?

Anonymkode: af074...297

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Womanizer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kraftig vibrator til deg. Fatboy Cocksleeve til han. 

Anonymkode: b6d7d...6ee

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du komme så fort? La dere begge bruke masse tid på å tilfredsstille deg, så du er bortimot ferdig og fornøyd, før han får penetrere deg.  Eller begynn hele økta med å la ham komme,  så kan du fokusere på deg selv,  og kanskje våkner han til en 2.runde. 

Anonymkode: abc66...4d0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han kan bruke sleeve for å komme tregere, og penisring med vibrator hode på som fungerer som en rabbitt vibrator på deg når han er inni deg. 

Anonymkode: da94d...245

AnonymBruker
Skrevet

Du må komme før samleie. Klitoris vibrator vil også stimulere ham inni deg og han vil komme enda fortere

Anonymkode: db55b...08e

• Liker 1
Skrevet

En stram penisring for ham og en womanizer eller en annen klitoris vibrator for deg 🙂

Skrevet

Høres ut som om dette kan bli mye styr og stress, for begge to. La han bruke en dildo+ en vibrator til hun kommer, så kan han "få sitt" etterpå, om da hun ikke blir helt utslått etter orgasmen. Det kan jo skje, og da må vel stakkaren ordne seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

En butterfly. Den er enkel å bruke samtidig.

Anonymkode: b61ee...7b9

• 3 måneder senere...
Skrevet
På 31.3.2020 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Må ha noe vibrering på klitten, slik at jeg også kan komme fort😅 Hvilket sexleketøy får deg til å komme fort?

Anonymkode: af074...297

Hvis dere ønsker begge å komme fort er jo det greit, men å bli mere utholdende kan trenes😉

De fleste tilfellene der mannen kommer for fort kommer av at han har mye kjappisser med seg selv, da trener han på å komme fort... Stopper han opp når han kjenner utløsningen kommer, utsetter han orgasmen. En rekke slike treninger gjør han mere utholdende før ladningen kommer. Trener han enda mere på dette kan han komme flere ganger i samme akten.

Offtopic: Alt kan trenes, selv en kvinne som sliter med orgasme kan trenes. Menn som kommer for fort eller for sent... De fleste er frustrerte, stresset, og gjør ting feil, og det sitter i hodet som vi hører så ofte. Men først må de rydde opp i sperrer, eller gjør et forsøk på å bli bedre. Iveren for å oppnå god og knirkefri sex og nytelse for hverandre, burde flere gjøre istedet for å klage på seg selv... Det var dagens moralpreken, og den var ikke ment til deg TS. Håper dere finner en løsning på dette og ha en deilig sommer🧡

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Isabela skrev:

Noen butikker selger womanizer for 2000 kroner og dere betaler 200%. Lelo, Ichigo... og King Cock koster 2-3 ganger billigere enn dere betaler. Sexbutikker tjener mest på kjente merker.

Det er jo en god investering i deilig nytelse, selv uten rabatt😉 Hittil har jeg gitt bort 3 womanizere i gave, jeg får fortløpende takk for at jeg gav den... Jeg er bare så glad jeg har "gitt" dem hundrevis av orgasmer i omsorg❤❤❤

AnonymBruker
Skrevet

Gi han noen vaginaen og magic Wand. Slik at han kan øve seg opp og bli bedre kjent med seksualiteten sin. Da kan han kontrollere det der bedre. 

Anonymkode: 17bd1...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...