Gå til innhold

Kan man se om noen stalker deg på facebook...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan kan man forfølge noen på facebook?  Er det åpen profil er jo alle velkommen til å se så mye de vil.  Men nei, man kan ikke se hvem som har kikket på profilen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja de kommer opp som suggested friends. 

Anonymkode: f35d3...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette er feil. 

Anonymkode: 9a1bb...73d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er det mange som tror, men det er ikke korrekt.

Anonymkode: dd19b...ef9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette er feil. 

Nei det er ikke feil. Dette har jeg sett mange ganger, samt at politiet har bekreftet det. 

Anonymkode: 47aa4...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke feil. Dette har jeg sett mange ganger, samt at politiet har bekreftet det. 

Da får du vise link som bekrefter dette, ikke bare artikler som synser. For jeg er helt sikker på at det er feil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette har jeg sjekket med fake-kontoen min. Når jeg besøker den ekte noen ganger, så kommer den opp som «personer du kanskje kjenner»

Anonymkode: 8fa44...5bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det betyr jo ikke at du har stalket noen for det, jeg får slike venneforslag jeg også og det er mennesker jeg tenker kanskje har klikket inn på meg en gang i forbindelse med jobb feks. Å stalke noen betyr at du er helt oppslukt og forfølger noen, man gjør jo ikke det ved å tilfeldigvis klikke seg inn på en konto en gang. 

Anonymkode: e8f55...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du vise link som bekrefter dette, ikke bare artikler som synser. For jeg er helt sikker på at det er feil. 

Kan ikke vise til artikler el- men jobbet på en institusjon hvor vi ofte fikk trusler fra beboere. Politiet frarådet oss da til å sjekke facebooken til beboere fordi Facebooks algoritmer ville vise at vi hadde snoket...... I tillegg har jeg opplevd det samme fra fake konto, at den kommer opp som forslag hvis jeg har sjekket den ekte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går vel heller på at man er i samme området som personene du får opp som forslag? 

Anonymkode: 03d9e...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, Mark Zuckerb. ønsket selv å stalke damer og laget det til slik at alle kan gjøre det samme, ellers ville jo aktiviteten vært lavere, se bare på skattelistesøk etter at man ble logget når man søker.

Anonymkode: c69ad...f0e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, dette er feil. 

Nei det gjør det, har x antall bekreftelser på det. Vet at det står på nett at det er feil, men Facebook er ikke akuratt kjent for å være troverdige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, dette er feil. 

nei, det er du som tar feil.

Anonymkode: 43662...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg sjekket med fake-kontoen min. Når jeg besøker den ekte noen ganger, så kommer den opp som «personer du kanskje kjenner»

Anonymkode: 8fa44...5bd

Den kan jeg signere under på. Legger merke til på insta at "personer du kanskje kjenner" alltid dukker opp. De personene har tidligere stalket meg p 'my history'. :)

Anonymkode: 84e17...167

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du kan ikke se om noen har sett på fb profilen din. "Folk du kanskje kjenner" består av folk du har på kontaktlista di, folk du selv har søkt på, folk med mange felles venner, grupper osv og samme bosted. Ikke usannsynlig at en profil som logges på på samme enhet også kommer opp der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/1/2020 at 7:56 PM, AnonymBruker said:

Politiet har ikke innsikten nødvendig for å vite dette. Og jo, det er feil. Det er derimot mange andre faktorer som tilsynelatende er tilfeldigheter, men det er ikke det. Som spegel er inne på, felles grupper, venner av venner, og venners venner spiller inn, bosted/lokasjon man oppholder seg på, at man kan søke på de samme tingene osv osv osv.

Mye som spiller inn, men ikke at man har søkt på personen nei.

Anonymkode: dd19b...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...