Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå, i flere mnd har jeg registrert at jeg får seigt slim som jeg kan dra i lange tråder i ca 2 dager og positiv el test 3-5 dager etter dette eggløsningsslimet. 

er det normalt?! Eller er jeg unormal?

håper noen snille her kan hjelpe meg ❤️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, MiniMaya skrev:

Nå, i flere mnd har jeg registrert at jeg får seigt slim som jeg kan dra i lange tråder i ca 2 dager og positiv el test 3-5 dager etter dette eggløsningsslimet. 

er det normalt?! Eller er jeg unormal?

håper noen snille her kan hjelpe meg ❤️

Helt normalt 😊 

Anonymkode: c8637...c31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt at slimet kommer litt før selve eggløsningen, ja.

Anonymkode: ff053...0fb

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde El slim, den store mengda iallfall, 2 og 3 dager før El og maksimal på monitor, så det er nok helt normalt ja! :)

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, nøtta skrev:

Jeg hadde El slim, den store mengda iallfall, 2 og 3 dager før El og maksimal på monitor, så det er nok helt normalt ja! :)

Takk! 

Jeg blir så sjukt forvirra. Leste på frøya klinikken sin hjemmeside at når eggløsningsslimet tørker inn er eggløsningen over. Og det stemmer ikke helt med min kropp. 

Sitter her med eggløsningsslim på 3 dag og bortreist mann... ( jobber på plattform) Han kommer hjem til helga. I følge app er eggløsning på lørdag så håper vi får det til. 

Skrevet
9 minutter siden, MiniMaya skrev:

Takk! 

Jeg blir så sjukt forvirra. Leste på frøya klinikken sin hjemmeside at når eggløsningsslimet tørker inn er eggløsningen over. Og det stemmer ikke helt med min kropp. 

Sitter her med eggløsningsslim på 3 dag og bortreist mann... ( jobber på plattform) Han kommer hjem til helga. I følge app er eggløsning på lørdag så håper vi får det til. 

Bruker du bare app og ikke eggløsningstester? En app regner bare gjennomsnitt. Mange får El både før og etter, til tross for app. Jeg for min del har senere El en det appen tilsier, så om du ikke tester med tester kan det kanskje være El er før antatt🤷‍♀️🙄 krysser fingrene for at den ikke kommer før mannen er kommet hjem. Så kjedelig å miste en pp! 🤞🥰

Skrevet (endret)
2 timer siden, nøtta skrev:

Bruker du bare app og ikke eggløsningstester? En app regner bare gjennomsnitt. Mange får El både før og etter, til tross for app. Jeg for min del har senere El en det appen tilsier, så om du ikke tester med tester kan det kanskje være El er før antatt🤷‍♀️🙄 krysser fingrene for at den ikke kommer før mannen er kommet hjem. Så kjedelig å miste en pp! 🤞🥰

Jo! Tatt masse eggløsningstester, men har gått tom. :) prøver å ikke teste for mye. Var så sjukt overivrig i starten og kjente at det gikk litt over i manisk testing. Vet omtrent lutealfasten gjennom flere mnd. med testing. Bruker bare app nå. Eggløsningsslim ble veldig mye mer tydelig de siste 3 mnd. 

men, som du skriver, jeg vet jo ikke. 😩 Eggløsningstester er jo litt vanskelige å lese av, hva om jeg alltid har lest dem av feil? Huff, ja, som jeg skrev, blir litt manisk for meg. Har et veldig sterkt barneønske 

Endret av MiniMaya
Skrevet
6 minutter siden, MiniMaya skrev:

Jo! Tatt masse eggløsningstester, men har gått tom. :) prøver å ikke teste for mye. Var så sjukt overivrig i starten og kjente at det gikk litt over i manisk testing. Vet omtrent lutealfasten gjennom flere mnd. med testing. Bruker bare app nå. Eggløsningsslim ble veldig mye mer tydelig de siste 3 mnd. 

men, som du skriver, jeg vet jo ikke. 😩 Eggløsningstester er jo litt vanskelige å lese av, hva om jeg alltid har lest dem av feil? Huff, ja, som jeg skrev, blir litt manisk for meg. Har et veldig sterkt barneønske 

Skjønner deg veldig godt. En blir jo koko i prøvetiden. Jeg blir iallfall. Google, leser, diskutere osv. Når ønsket er stort kjennes det godt på kroppen. Om du har testet før så vet du jo ca når, og som sagt, jeg hadde masse elslim fredag og lørdag, og fikk maksimal på monitor mandag så det kommer ofte flere dager før:) 

AnonymBruker
Skrevet

Er dette eggløsningsslim? Beklager bilde🙈

E47EE09A-72EB-4A94-8635-1F6D19E57BC0.jpeg

Anonymkode: 2b463...ca2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det ser sånn ut ja. Hvilken dag i syklusen er du?

Anonymkode: b909c...c49

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det ser sånn ut ja. Hvilken dag i syklusen er du?

Anonymkode: b909c...c49

Ifølge Flo-appen som beregner ut ifra tidligere mens osv skulle eggløsning vært på onsdag denne uka. Har aldri tatt tester, så om det stemmer vet jeg ikke. Eggløsningsslimet kommer vel gjerne i forkant av selve eggløsningen? Eller har jeg misforstått?

Anonymkode: 2b463...ca2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...