AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette best mulig men la meg prøve.. jeg har en venninne, som er en veldig snill og søt jente og har en fin personlighet. jeg skjønner ikke hvorfor hun hele tiden endrer sin egen væremåte til å ligne på kjendiser hun liker (cardi b for å nevne en) hun er akkurat som en annen person når vi er sammen med flere, virker som jo mer «publikum» jo mer immiterer hun. cardi b selv har til og med sagt at hennes person i media er mye mer høyrøstet og utagerende enn hun er privat. Har sagt dette til min venn siden hun mener at «hun og cardi er så like i væremåte» men da avfeier hun det med at vel sånn er jeg. men hun var ikke sånn når jeg ble kjent med henne, og hun er ikke sånn når man er alene med henne. jeg synes nesten det er litt flaut når hun blir så veldig utagerende og veldig høyrøstet og immiterer alle catch frasene som cardi er kjent for (okuuur, veldig overdrevet gestikulering, klapper med neglene mot hverandre osv) for meg som kjenner henne blir det nesten som å se på dårlig skuespill og jeg kjenner at jeg blir flau siden jeg føler hun prøver å tiltrekke seg masse oppmerksomhet med å være sånn. Og hun får oppmerksomhet for det, men mye «negativ» da mange ler fordi det er så tilgjort men da mener hun at de er «hatere» og ikke takler sterke kvinnefigurer. (Hun er ikke en usikker 14is, hun er 26) jeg bare lurer på om andre har vært i samme situasjon og hvordan dere taklet det? har forsøkt å snakke med henne om det men da går hun rett i selvforsvar og mener det er sånn hun er, noen tanker eller tips rundt dette? Anonymkode: a65da...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 La henne å oppføre seg som hun vil, dette er da ikke noe du skal ordne opp i! Anonymkode: 6978b...675 4
Gjest Marielle1234 Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 Jeg gjør jo det men skjønner ikke hvorfor hun ikke kan være selv? Særlig siden hun tiltrekker seg mer negativ enn positiv oppmerksomhet med å være sånn? synes det er trist at nye mennesker ikke kan bli kjent med henne som hun er da hun er søt og god, istedet for at de himler med øynene og ikke ønsker bli kjent med henne pga en væremåte som egentlig ikke er henne...
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 Jeg ble kjent med henne når jeg flyttet fra Bergen til Oslo og hun har vært en god venn hele tiden, men synes det er trist at ingen kan se den ekte henne hvis du skjønner hva jeg mener.. Anonymkode: a65da...ab7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 Hva er poenget med å skrive som AB og ikke i annen hvert innlegg? Anonymkode: 6978b...675 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 Var et uhell, men hva er poenget med å henge deg opp i det da?? Anonymkode: a65da...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #7 Skrevet 31. mars 2020 La hun holde på. Som du jo ser, så reagerer folk. En dag skjønner du det selv. Bare ikke inviter henne med steder det blir flaut at hun er din venninne 😛 Vi har alle noen sånne 😛 okurrr kommer fra Kardashians forresten 😅 Anonymkode: 6bfd2...960 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #8 Skrevet 31. mars 2020 Jeg skjønner hva du mener, men da kan jeg ikke gjøre noe med henne annet enn å være sammen privat hjemme hos hverandre. hun Har allerede flere venner som har trukket seg unna pga at de opplever det likt som meg. Har ikke lyst å svikte henne som venn, men jeg vil ikke lengere forbindes med hun som begynner å bli kjent som hun som overdriver og er «over the top» for ingenting. Anonymkode: a65da...ab7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #9 Skrevet 31. mars 2020 Be henne herme etter Korona Anonymkode: 025d4...acd 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #10 Skrevet 31. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be henne herme etter Korona Anonymkode: 025d4...acd Haha, elitehumor. Not. Anonymkode: 29c7b...037 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #11 Skrevet 1. april 2020 Du irriterer deg grossalt. Men sier det du egentlig gjør er å savne sånn hun er ellers. Men du irriterer deg veldig. Egentlog. Hva med å ta en liten pause fra cardi da? Og så når du treffer henne så kan du være en annen kjendis. Feks. Cardashinghans. Anonymkode: 11d69...8c2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #12 Skrevet 1. april 2020 Du kan være Kylie Jenner. Eller Amy Winehous... Anonymkode: 3137f...cb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå