Gå til innhold

Redd for å bli en dårlig mor :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har hatt "prestasjonsangst" av å bli foreldre men har klart seg bedre enn de tror? Er så redd for å bli en dårlig mor.

Anonymkode: d3f49...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp heilt av 😊 kun mødre som er redde for at de ikke gjør en god nok jobb, er gode mødre 😊 bare pass på at du ikke mister deg selv på veien, fordi alt fokuset ditt er på barnet ❤️

• Liker 3
Gjest Lothar Kraftzcyk
Skrevet

Forstår tanken din, det ukjente er ofte skremmende. Samtidig må du spørre deg: "Hvorfor skulle jeg bli en dårligere mor enn andre?" Tror generelt at ting går seg til etter hvert, og de som er bevisste på slik, blir ofte også svært gode mødre eller fedre. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Jeg fikk det da jeg var gravid. Er utdannet barnevernspedagog i tillegg, så følte liksom jeg burde mestre det 🙈 Men det gikk helt fint, kom veldig naturlig! 😊 Gjør helt sikkert ikke alt «rett», men det er det ingen som gjør. I starten måtte jeg bare prøve meg frem, og det gjør jeg til dels enda. Jeg elsker ungen min og gjør alt jeg kan for at hun skal være trygg og ha det bra, med alt det det innebærer ❤️ Så jeg føler meg god nok!

Anonymkode: 673c8...355

AnonymBruker
Skrevet

Jobb med stressmestring og følelsesreguleringen din, så faller det meste på plass. Husker ikke hvor jeg leste det, men den viktigste gaven vi kan gi vårt barn er god og trygg tilknytning, og den kommer som et resultat av vår egen evne til å takle følelser og stress.

Anonymkode: 361bd...934

Skrevet

Kan du si noe om hva du er redd for å gjøre feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...