Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Apple EarPods, men de blir alltid ødelagt innen seks måneder. Alltid. Før har jeg byttet noen fra Clas Ohlson, men siden jeg ikke fant kvitteringen sist gang kjøpte jeg nye fra Elkjøp. Jeg kjøpte de 19 august, og de har vært ødelagt en stund nå. 😕 Lyden er der, men ledningen er ødelagt så den bytter sanger av seg selv. :sukk: 
Jeg har IPhone 7 plus, så jeg har ikke vanlig aux input som andre telefoner har. 

Anonymkode: eb139...fd1

Skrevet

Kommer an på hvordan du bruker tingene dine. Jeg har et sett med Beyerdynamics som lever på sitt tiende år eller noe sånt, og de fungerer perfekt fortsatt. 

Så om du har behandlet dem pent og du kan bevise at det er produksjonsfeil kan du kreve reklamasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, newman01 skrev:

Kommer an på hvordan du bruker tingene dine. Jeg har et sett med Beyerdynamics som lever på sitt tiende år eller noe sånt, og de fungerer perfekt fortsatt. 

Så om du har behandlet dem pent og du kan bevise at det er produksjonsfeil kan du kreve reklamasjon. 

Jeg behandler dem helt normalt. Altså jeg har dem i øret og telefonen i lomma og så går jeg med dem. Jeg river ikke i dem, jeg sliter ikke i ledningen når jeg tar dem ut av telefonen osv. Men problemet er jo at jeg har hatt two iphoner gjennom årene, og jeg aner ikke på hvor mange par earpods jeg har hatt. Sikkert ti par. Fordi de varer ikke lenge, selv om jeg behandler dem fint.

Anonymkode: eb139...fd1

Skrevet

Altså, du har to års reklamasjonsrett på varer kjøpt i Norge. Om varen er ment å vare mer enn 2 år er det 5 års reklamasjonsrett som gjelder. 

Det forutsetter at de er brukt på normal måte i tråd med produsentens intensjon. Holder de ikke mer enn 6mnd må du ta stilling til om feilen er forårsaket av produksjonsfeil eller brukerfeil, og eventuelt klage på produktet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...