Gjest motorrypa Skrevet 11. september 2002 #1 Skrevet 11. september 2002 jeg har så sinnsykt vondt nederst i ryggen. i korsryggen. klarer ikke gå noen ganger. det er helt for jævlig. tor ikke jeg kommer til å klare å gå for egen maskin ut terminen.
Maggie74 Skrevet 11. september 2002 #2 Skrevet 11. september 2002 Ta kontakt med fastlege straks. Hvis det er begynnelse på bekkenløsning er det veldig mange som får stooor hjelp av fysio/kiropraktor på et tidlig tidspunkt. Det er nemlig to typer bekkeløsning. Den ene kan faktisk nært kureres tidlig. Den hadde jeg. Fysioterapeuten fikset opp i problemet, jeg hadde et par timer med etterbehandling og var helt fin resten av svangerskapet. Ikke noe vits å gå med vondt unødvendig, vel? Maggie!
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2002 #3 Skrevet 11. september 2002 Hei på deg. Hvor langt er du på vei?? Jeg hadde også svært vondt i ryggen de 2-3 siste mnd. og fikk vite at det kunne komme av bakover bøyd livmor, "alt" lå langt bak og liksom trykte på nervene i korsryggen, dette var nok også grunnet til at magen var liten. Kanskje det kan være noe av det samme??
Gjest motorrypa Skrevet 11. september 2002 #4 Skrevet 11. september 2002 er fem måneder på vei. har en mulig rygg skade etter en bilulykke. men det har blitt noe så helt for jævlig etter at jeg ble gravid
diddi Skrevet 23. september 2002 #5 Skrevet 23. september 2002 Ta deg en tur til kiropraktor. Kanskej det bare er et par knekk som skal til. I min neste graviditet (når den kommer!!!) skal jeg begynne litt tidliger hos kiropraktor. Fikk nemlig låsning i bekkenet. Da hjalp det å knekke. Og det dummeste var at jeg ikke gikk før!!!
Zena Skrevet 24. september 2002 #6 Skrevet 24. september 2002 Med en vond rygg bør du oppsøke hjelp: kiropraktor, fysioterapeut eller liknende. Jeg har selv begynt på yoga-kurs for gravide, og der lærer vi øvelser akkurat med tanke på korsrygg og bekken. Så når jeg kjenner at det "murrer" et eller annet sted så prøver jeg noen av yoga-øvelsene. Hjelper hver gang! -34+2-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå