Amatørshopper Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Jeg bor med mine barn i ett hus, kjæresten bor i et annet hus med sine barn. Jeg har hjemmekontor. Han går på jobb og har en datter som har hatt astma, men har skjeldnere behov for attmaspray nå men hun er liten og tynn. Jeg vil ikke møtes for kos og sex i disse ukene med regler for sosial distansering. Vi går på tur sammen og møtes utenfor hjemmene våre. Er jeg en bitch som overreagerer når jeg nekter ham intimitet nå?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Nei, hvorfor er du en bitch? Du respekterer både deg selv og barna Anonymkode: a8efa...4f8 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 Jeg tenker at det må være helt greit å være nær med én person utenfor husstanden, så lenge begge to er symptomfrie og ikke har vært i kontakt med noen med symptomer. Og at den ene personen er kjæresten og ikke gamle tante Olga, en kollega eller søster ser jeg på som en selvfølgelighet. Anonymkode: cd2bc...d7b
OPIgirl Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det må være helt greit å være nær med én person utenfor husstanden, så lenge begge to er symptomfrie og ikke har vært i kontakt med noen med symptomer. Og at den ene personen er kjæresten og ikke gamle tante Olga, en kollega eller søster ser jeg på som en selvfølgelighet. Anonymkode: cd2bc...d7b Man kan være bærer av corona selv om man ikke har symptomer. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 Jepp, men man er også et menneske som skal leve et liv. Selv i krisetider. Sånn hadde i hvertfall jeg valgt å se på det. Anonymkode: cd2bc...d7b 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 Jeg har også tenkt på dette. Har møtt kjæresten litt innimellom og hatt sex. Jeg er helsepersonell, han har hjemmekontor men har et barn på deltid. Føler jeg gjør noe ulovlig når jeg har sex med kjæresten, men samtidig kan jo dette bli veldig langvarig. Man kan jo ikke unngå nærhet i månedsvis. Jeg bor alene også. Anonymkode: 07d4a...09a 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #7 Skrevet 31. mars 2020 Jeg hadde nok ikke klart å la være, og i alle fall ikke om det er hans barn som er i risikosonen og ikke ditt siden det er han som er ute blant folk. Anonymkode: b8e4a...93d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #8 Skrevet 1. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også tenkt på dette. Har møtt kjæresten litt innimellom og hatt sex. Jeg er helsepersonell, han har hjemmekontor men har et barn på deltid. Føler jeg gjør noe ulovlig når jeg har sex med kjæresten, men samtidig kan jo dette bli veldig langvarig. Man kan jo ikke unngå nærhet i månedsvis. Jeg bor alene også. Anonymkode: 07d4a...09a Hvorfor tar du denne sjansen? Tenk hvilke konsekvenser det får hvis du tar med deg smitte på jobb? Anonymkode: fa142...7f5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #9 Skrevet 1. april 2020 Kjæresten min kommer til meg og vi har sex. Jeg bor alene og har ikke barn. Han er ansvarlig og nøye på hygiene og smittevern, og så lenge vi begge er symptomfrie og ikke kjenner eller har omgått noen som har, syns jeg det er greit. Kan nevne at vi begge er friske og ikke har andre sykdommer, vi er altså utenfor risikosonene. Anonymkode: 8cb5a...03c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #10 Skrevet 1. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar du denne sjansen? Tenk hvilke konsekvenser det får hvis du tar med deg smitte på jobb? Anonymkode: fa142...7f5 Skal alle ektefeller og samboere også slutte å ha sex, kose, sove i samme seng og være nær hverandre? De kan jo også smitte hverandre. Anonymkode: 57103...f65
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #11 Skrevet 1. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar du denne sjansen? Tenk hvilke konsekvenser det får hvis du tar med deg smitte på jobb? Anonymkode: fa142...7f5 Fordi det er veldig trist å ikke kunne være nær kjæresten potensielt i månedsvis, bare fordi vi ikke bor sammen. Dessuten er det veldig få smittede her jeg bor, og vi omgås ikke folk generelt. Jeg er kun sammen med han og på jobb, han er hjemme og barnet er hjemme både hos han og hos mor. Man kan liksom ikke slutte å leve, når man ikke har symptomer/er i karantene/i isolasjon. Anonymkode: 07d4a...09a 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #12 Skrevet 1. april 2020 Jeg har ikke kjæreste, men en fast kosevenn. Vi har ikke sluttet å møtes. Jeg trenger både sex, kos og nærhet. Vi er begge friske, har ingen symptomer og er ikke i karantene. Anonymkode: 7c3ec...f31
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #13 Skrevet 1. april 2020 Vi har skypesex og kommer til å fortsette med det i disse tidene. Anonymkode: c445b...55a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #14 Skrevet 1. april 2020 Jeg ville møtt kjæresten som normalt med alt det medbringer. Det er ikke portforbud og jeg ville ikke møtt noen andre. Anonymkode: 09e2e...884
Anbefalte innlegg