AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Har to barn og er i full jobb, så det måtte bli nettstudier tenker jeg. Har lest om disse studiene som tilbys og får jo helt bakoversveis over hva det koster🤣 Får man ettergitt noe på studielån etter endt utdannelse? Anonymkode: 118cd...c82
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har to barn og er i full jobb, så det måtte bli nettstudier tenker jeg. Har lest om disse studiene som tilbys og får jo helt bakoversveis over hva det koster🤣 Får man ettergitt noe på studielån etter endt utdannelse? Anonymkode: 118cd...c82 Nei, det gjør ikke man. Hva vil du studere da? Er jo noen steder de har nettstudier gratis Anonymkode: f1bc6...8fe
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 Jeg har alltid interessert meg for psykologi😊 Det eneste som stopper meg er de enorme kostnadene😬 Anonymkode: 118cd...c82
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 De fleste utdannelser i Norge er gratis. Ikke begynn på kostbare nettstudier uten å undersøke om du reelt sett får jobb. Man får ikke jobb som psykolog av å ta nettstudier i psykologi. Anonymkode: bcbc4...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste utdannelser i Norge er gratis. Ikke begynn på kostbare nettstudier uten å undersøke om du reelt sett får jobb. Man får ikke jobb som psykolog av å ta nettstudier i psykologi. Anonymkode: bcbc4...ca5 Nei det er jeg da inneforstått med! Det er jo mye annet man kan bruke det til. Anonymkode: 118cd...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå