AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #121 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg synes det er tacky med stringbikini ute blant folk, spesielt i badeland. Kan bruke det hjemme på terrassen der ingen kan se meg for å unngå mye skille. Men å bruke stringbikini i innendørs badeland er bare sært og litt uhygienisk siden de da sitter med rumpa bar nedpå der samme stolene vi andre skal sitte på. Og får litt vondt inni merk når ungdommer går med der. Og så synes jeg det er akkurat like tacky og vulgært med speedo på menn dersom de ikke svømmer konkurranse. (Og det ser like lite fint ut da også) Er noe med å overlate noe til fantasien. Anonymkode: a4b37...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #122 Del Skrevet 25. desember 2024 Her jeg er i Brasil går mesteparten av kvinnene kledd som på bildene, uansett figur. Besøkende kvinner fra Norge bemerker hvor frisinnet de brasilianske damene virker og veldig avlappet mtp kroppsfasong, Anonymkode: 9706f...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #123 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her jeg er i Brasil går mesteparten av kvinnene kledd som på bildene, uansett figur. Besøkende kvinner fra Norge bemerker hvor frisinnet de brasilianske damene virker og veldig avlappet mtp kroppsfasong, Anonymkode: 9706f...a8e Og veldig lette på tråden? Anonymkode: 669c7...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #124 Del Skrevet 25. desember 2024 Det syns jeg er stygt og latterlig, ingen kler det. Anonymkode: 399e8...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #125 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det syns jeg er stygt og latterlig, ingen kler det. Anonymkode: 399e8...40f Støttes Anonymkode: 689e5...917 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #126 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg synes det kan være fint, men må brukes med måte. Hører ikke hjemme på badeland eller folksomme badestrender. Både jeg og mannen min bruker string i Spania, men kun når vi er på en strand hvor det aldri er mange mennesker. Anonymkode: feaa5...0a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #127 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og veldig lette på tråden? Anonymkode: 669c7...f5c Vel, de er vel mere tynne i tråden enn majorieteten av damene som skriver her. Anonymkode: 9706f...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #128 Del Skrevet 26. desember 2024 Æsj. Anonymkode: 3f23e...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå