AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:28 #101 Del Skrevet mandag kl 19:28 Er vel som det meste. Har man kropp til det, så kler man alt. Anonymkode: 4691a...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #102 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 17.57): Ja. Finnes da mange andre plagg som er mye finere Anonymkode: f1717...81f Så du er på stranda for å vise fram klesplagg? Ikke alle er det. Noen ønsker å vise fram kroppen framfor å vise klær. Det er en befriende følelse for mange. Så befriende at de velger nakenstrand framfor tekstilstrand. Noen vil ha mest mulig sol på kroppen, noen legger vekt på hva som er praktisk og nødvendig nok. Ikke alle har like strikte krav om hva som må tildekkes, og hvordan. Anonymkode: 7f88c...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 8 timer siden #103 Del Skrevet 8 timer siden Det er mange som kler det. Jeg syns det ser pent ut. Når en soler seg på stranda blir en brun overalt (bortsett fra der sola aldri skinner). Trist at så mange her på kvinneguiden syns kvinnekroppen er vulgær! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #104 Del Skrevet 7 timer siden Enig med deg over. For meg ser det riktigere ut å ha et klesplagg som ligger pent i rumpesprekken enn et trekantet tøyflak som strekker seg rundt eller halvveis over rumpeballene. Tanga eller string bak er bare for å holde på plass en trekant foran som skjuler kjønnet, ikke for å kamuflere rumpa. Rumpa er alt for stor og godt synlig uansett, på ei badestrand hvor du soler deg og bader, ikke på butikken altså. Hvis rumpa skal tildekkes helt synes jeg en trang liten shorts er finere enn vanlig bikini, selv om det er upraktisk mtp brunfargen. Den slamsete store trekanten bak passer ikke til ei rumpe rett og slett. Anonymkode: 7f88c...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #105 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.4.2020 den 0.54): Det er ex on the beach, paradise hotel, love Island osv osv. Skikkelig vulgært og trashy Anonymkode: dd111...a97 Trenger du å se på da? Se en annen vei! Anonymkode: 399e8...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #106 Del Skrevet 4 timer siden MiaW. skrev (3 timer siden): Det er mange som kler det. Jeg syns det ser pent ut. Når en soler seg på stranda blir en brun overalt (bortsett fra der sola aldri skinner). Trist at så mange her på kvinneguiden syns kvinnekroppen er vulgær! Vet ikke om jeg ville brukt ordet vulgær, men det er vel like attraktivt som en speedo på en mann, altså ikke akkurat mye Anonymkode: f1717...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 2 timer siden #107 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke om jeg ville brukt ordet vulgær, men det er vel like attraktivt som en speedo på en mann, altså ikke akkurat mye Anonymkode: f1717...81f Da får i bare være enige om å være uenige 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå