AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Jeg er drittlei av å barbere meg under armene. Det vokser ut så fort at jeg har skygge alt dagen etter, men jeg kan ikke barbere hver dag, for da blir jeg sår. Hva gjør dere andre? Barberer dere bare hele tiden, eller er det noen a dere som har funnet en mer langvarig løsning som ikke gjør helt hinsides vondt? Anonymkode: 74ef0...af1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Barberer annenhver dag. Hvis jeg skal noe spesielt så er jeg nybarbert den dagen. Om det er litt skygger bryr jeg meg ikke om, det er jo helt vanlig. Går sjeldent med armene i taket uansett. Anonymkode: 77845...6fe
Roci Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er drittlei av å barbere meg under armene. Det vokser ut så fort at jeg har skygge alt dagen etter, men jeg kan ikke barbere hver dag, for da blir jeg sår. Hva gjør dere andre? Barberer dere bare hele tiden, eller er det noen a dere som har funnet en mer langvarig løsning som ikke gjør helt hinsides vondt? Anonymkode: 74ef0...af1 Hvis du blir sår, kan det hende at det er fordi du har sløve barberblader eller ikke bruker barberskum/gel tilpasset sensitiv hud. Teknikk har også litt å si for å unngå sårhet etter barbering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå