Gå til innhold

Klarna og andre nedbetalingsfunksjoner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som bruker Klarna, qliro, collector eller lignede når dere kjøper varer på nett, hvor mye skylder dere slike nedbetalingstjenester til sammen?

Noen som vet hva som er øvre grense for slike steder? 

Anonymkode: ced1a...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man får ulik kreditt basert på kredittvurdering hos mange. Hos en del andre er det faste grenser, 10,000 har vært vanlig når jeg har brukt det. Har ikke benyttet slike tjenester på en stund, så vet ikke om det har endret seg etter gjeldsregisteret.

Anonymkode: f50ad...c11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker Klarna faktura men betaler alltid når jeg mottar det jeg har bestilt og ser at alt er som det skal. Så jeg skylder ingenting :)

Anonymkode: 07135...baa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat nå har jeg ca 14 000 på klarna. Det er bare ting jeg har kjøpt i løpet av den siste uken.... 🙈

Vi bygger ny terrasse, og i dag har jeg blant annet kjøpt nye utelamper så pengene går unna😊

Anonymkode: 764b1...eb8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! hos klarna har du som ny delbetalingskunde uten anmerkninger en kredittgrense på 5000 NOK, etterhvert hvis du kan håndtere delbetaling og betaler fakturaer i tide osv kan denne grensen bli høyere. Vi går etter intern og ekstern informasjon før vi godkjenner en delbetaling. en helt ny kunde kan vanligtvis ikke ta en delbetaling på over 10 000 NOK uten tidligere del betalingshistorikk hos oss. du har ingen maksgrense på hvor stor gjeld du kan ha over tid men vi har en maksgrense på 300 000 NOK som man får ha total utestående i delbetaling. / Eileen :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De gangene jeg kjøper med klarna, betaler jeg hele fakturaen innen forfall. 

Anonymkode: 3e45f...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat nå har jeg 800 på klarna 🤔 og 500 på ellos. Alt betales nå i april. Unngår store summer på slike kontoer. Eneste grunnen til at jeg bruker de er i grunn for å kunne få pakken, sjekke det og evt returnere det uten stress. 

Anonymkode: dd8eb...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...